Hebben jullie de hele tijd zere borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aily, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hi meiden!!

Ik heb gisteren positief getest!! (kan het nog steeds niet geloven.............) Vandaag zijn wij 4 weken zwanger!

Ik had vrijdag en zaterdag enorm zere borsten, vanacht ook (en jeukende huid), maar sinds ik ben opgestaan zijn ze bijna niet meer pijnlijk (alleen nog een beetje in de richting van mijn oksels).

Hebben de dames die zere borsten hebben, dit de hele dag, of kan dat met vlagen zijn?

Ik wordt hier namelijk best onzeker van!

Sowieso, vandaag zit ik op 14dpo, ben nog steeds superbang om alsnog ongi te worden... Meiden die dit herkennen?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

2. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Hey Aily, gefeliciteerd!

Ik herken je zere borsten heel erg! Ze zijn bij mij ook constant gevoelig, de ene keer iets meer dan anders. Wat helemaal storend is, is dat m'n tepels af en toe rechtop gaan staan, onafzonderlijk van elkaar! :)

3. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hihi :D Ja, mijn tepels zijn ook gevoelig, voel ik zeker als ze (onverwacht) hard worden! Bizar he... Vanochtend aan het ontbijt heb ik n extra truitje aangetrokken, want mn ouders mogen echt nog niets weten (we hebben bij mn ouders geslapen omdat mn moeder dr verjaardag gisteren vierde).

Vind jij het ook zo doodeng, bang om alsnog ongi te worden ofzo??

Heb jij de HA al gebeld, bloedtest ed gehad? En al een afspraak met de VK?

Ik vind het allemaal zo spannend!!

4. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Oeps sorry, jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!!!!!!!!!!:D:D

5. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!
    Die zere borsten herken ik ook, hier met vlagen, ik heb vooral vaak steekjes in mn buik!

Probeer te genieten meid (en dat is idd makkelijker gezegd dan gedaan)
    En hihi, die tepels, herkenbaar, hier ook :) Wij gaan volgend weekend ook weekend bij me moeder slapen,weet nog niet of we het dan al gaan vertellen,maar haha,word moeilijk om verborgen te houden ;)

6. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    gefeliciteerd ik herken het ok
    ik heb ok erg zere borsten het word u wat minder maar kon gewoon
    niet meer op me buik liggen hihi succes met de zwangerschap

7. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    gefeliciteerd!!!
    en hier ook iemand met hele pijnlijke en harde borsten, ze zijn ook een cupmaat groter, wat mijn man natuurlijk wel weer leuk vindt...soms beetje ongi gevoel maar verder eigenlijk nergens last van. vind ook alles nog lekker, fingers crossed dat dit zo blijft!

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb dat in het begin dus helemaal niet gehad, pas bij een week of 16. Verschilt per persoon en zegt niets over het verloop van je zwangerschap.

9. Vikje

Vikje Lid

19 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

Ook hier herkenbaar sommige momenten nergens last van maar soms kan ik glas snijden met mn tepels...

Bij mij zijn ze vooral erg stevig geworden nog ff en ik moet mn bhs een maat groter kopen

10. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

heb mijn vorige zwangerschap contstant gevoelige tieten gehad, en nu ik weer zwanger ben heb ik er ook weer veel last van.
    het helpt bij mij om ze lekker onder de warme douchestraal te houden (misschien een tip)

@vikje glas snijden met je tepels hahahahaha

11. Vikje

Vikje Lid

19 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is echt hoor...ik moet altijd maar klagen op t werk dat ik t koud heb want die dingen worden te pas en te onpas hard!
    Als ik dan een bh aan heb met kant is dat niet fijn....

12. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Gefeliciteerd! Ik heb er ook last van, maar het wisselt idd wel per moment van de dag. Wel heb ik er elke dag last van, en dan vooral als mijn BH uitgaat aan het einde van de dag...

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Nope! Ook niet bij mijn vorige zwangerschap.

14. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Thanks voor al jullie reacties meiden!!

XXX

15. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hey!! Van harte! Ik heb het idee dat m'n borsten wat groter geworden zijn en alleen de tepels zijn wat gevoeliger( ik vind het juist pijnlijk als ik onder de douche de straal erop krijg! haha!)

16. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Haha ja dat is bij mij ook zo, de douchestraal is juist GEEN oplossing ;) Zo is alles voor iedereen weer anders, leuk is dat :D

17. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik had juist toen ik ongesteld werd last van gevoelige borsten, en nu ik zwanger ben helemaal niet...

18. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Heey Aily,

Spannend he, allemaal? ik betrap mezelf er steeds op dat ik check of alle symptomen er nog wel zijn...
    Ik heb een beetje gespannen borsten, erg wisselend. Echt pijn doet het niet maar bij flarden is het wat gevoelig.

Gr van Jolene

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb ook een hele poos zere tepels en borsten gehad, ik zat er ook een aantal keer per dag aan om te kijken of het nog wel echt zo was. Soms deden ze zo zeer dat als mijn vriend er maar naar keek ik al pijn voelde ;)

Bij een week of 9,5-10 verdween het bij mij. Ik ben nu 12 +2 en voel ze nog heel af en toe, niet dagelijks meer.

Toch jammer want van mij mag er nog wel een cupmaatje bij.

20. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb vanaf morgen al twee weken last van vreselijke zere tepels! Ze zijn ook vaak stijf, en doen gewoon echt heel pijn. Dit is elke dag zo. Vorige week maandag heb ik een test gedaan die was negatief!

Jullie een idee?

Deel Deze Pagina