hallo meiden, ik ben 7 weken zwanger, en het is al wel goed zichtbaar. ik had nog iets een buikje van mn vorige zwangerschap. nou willen we het geheim houden tot de eerste echo, en die hebben we met 10 weken. maar over 2 weken hebben we een bruiloft....wat moet ik aan? iets wat heel wijd is vind ik niet leuk en dat draag ik eigenlijk ook nooit. misschien toch een zwangerschapsjurkje? heeft nog iemand hier iets in deze trant? liefs linda
Tuniekje met een legging? Verhult je buik maar is toch hip. Trek ook vaak vestjes aan die niet helemaal strak zitten waardoor een beetje buik verborgen blijft. Als ik kleding aantrek die vrij hoog aansluit en strak om mijn buik zit (dus geen heuprokken maar rokken met een brede band over mijn navel) dan blijft alles ook behoorlijk in het gareel. Maar ik zwel pas na 3 uur op, scheelt misschien ook.
Bij mij was t nu ook al snel zichtbaar...idd tuniekjes, vestjes, blouses. Maar ms dat t ook wel een eigen gevoel is...mensen die t nu weten zeggen t nog niet te zien terwijl ik voor mijn gevoel een onwijze buik heb
Bij de eerste zie je het inderdaad minder snel dan bij de 2e of daarna volgende.. Je buik is al een keer opgerekt geweest dus rekt het sneller op.