Vraagje ik ben de eerste van nov het geweest ben 25 nov voor een echo geweest om te kijken als ik in de overgang zit of niet. Toen was er een beginnende slijmprop zichtbaar en in mijn baarmoeder was een beginnende slijmwand (moederkoek ?) nu kon ze niet zeggen als ik wel of niet zw was. ik had het afgelopen weekend moeten worden word het om de 4 weken. Ik heb veel zw verschijnselen (1 die me zeer opvalt is het hebben van geen reuma klachten meer, reumatoloog zei als je zw bent verdwijnen de klachten en ik had de laatste 3 mnd behoorlijk veel last en nu bijna niksmeer. kan niet door de meds komen want die gebruik ik niet vanwege ons kinderwens) maar een test (gekocht via kids en .. en van de kruitvat 2 voor 5,-) is negt. ik weet niet wat te denken of voelen wil er niet te veel mee bezig zijn maar mijn lichaam geeft elke dag seintjes dat ik er toch weer aan denk. Heb een pil gekregen die ik moet innemen om mijn baarmoeder helemaal leeg en schoon te maken, als ik een negt test had. Maar iets in me durft die nog niet in te nemen. Word gek van mijn eigen en van mijn lichaam. De Gyn is gesloten anders had ik het daar neer gezegd maar nu vraag ik het toch hier. Wie o wie heeft raad ????
Goh, dat je overtijd bent en je reumaklachten ineens minder zijn, is toch wel opvallend inderdaad. Er zijn ook vrouwen die een week overtijd pas positief testen. Dus ik zou zeker die pil nog niet nemen... Ik zou er eerst zeker van willen zijn, dat ik niet toch zwanger ben. Ik zou het dus zeker nog even afwachten! Waarom kreeg je die pil eigenlijk? Was daar een speciale reden voor? Zoja, zou ik wel even met een arts overleggen of je het kunt afwachten natuurlijk. Sterkte met de onzekerheid en spanning!!
dank je voor je reactie. Ja heb die pillen gekregen zodat mijn baarmoeder helemaal schoon zal worden. Als het helemaal schoon zal zijn dat zal beter zijn voor mezelf zei de arts. Niet dat de kans op een zw zal helpen verbeteren maar beter voor mezelf ??? Geen idee verder was niet de vriendelijkste. Wachten maakt op zich geen verschil ja als ik toch zw zal zijn gooi ik mijn eigen ramen in. Iets in me heeft ik wacht hoe lang ik het vol hou ?? Heb zelf als ik met twee weken het nog niet ben dat ik in een ander zh een echo aanvraag om te kijken hoe of wat. (lijk mij als het wel zo is dat ze dan wel iets kunnen zien ??) Maar worden 2 lange weken. Me man zei ook hoe meer je er mee bezig ben hoe groter de teleurstelling straks kan zijn. probeer het ook van me af te zetten maar is lastig als je weer in ene dingen krijgt die er wel mee te maken kunnen hebben wacht het maar af maar doet meer met me dan me lief is.
Hoi, ik ben geen arts natuurlijk, maar vind het raar dat je zo'n pil krijgt nu je nog maar net overtijd bent. Sommige vrouwen testen pas na een week overtijd positief, he? Ik zou het nog minstens een week afwachten. Misschien kun je even langs je huisarts, gewoon voor een tweede mening. Mocht het een vroege miskraam zijn, kan dit ook nog op de natuurlijke manier verlopen. Gelijk zo'n pil vind ik een beetje rigoreus!! Enne... je kunt jezelf heel moeilijk vertellen om er minder mee bezig te zijn. Dat gaat soms gewoon niet. Het is toch oook niet niks, om misschien zwanger te zijn? Ik zou het nog een week afwachten en even langs de huisarts gaan voor proffesioneel advies, want ik ben ook maar een leek! Sterkte met afwachten en je mag nog best hoop hebben denk ik!! Ps. Je kunt ook een setje goedkope, extra gevoelige tests kopen en om de dag even testen. Dat vond ik fijn, dan kun je tenminste iets doen.