O jawel hoor. Bevestigd door mijn fertiliteitsarts van het UMCG. De innesteling van Aiden heb ik wel degelijk gevoeld. 6 dagen na de terugplaatsing van het embryo kreeg ik felle pijn linksonder in de buurt van mijn baarmoeder. Dit heeft een halve nacht en ochtend geduurd. Ziekenhuis gebeld, omdat ik overstimulatie had en ze bang waren voor een gedraaide eierstok. Alles nagekeken, maar alles prima. Ik hield me toen totaal niet met innestelingen bezig, maar mijn beide zusjes die allebei al kinderen hadden, vermoedden toen al dat het wel eens een innesteling geweest kon zijn. Ook de fertiliteitsarts opperde dat. Een paar dagen later testte ik inderdaad al licht positief. Dus het kan wel degelijk. Al ben ik van mening dat het geen steekjes zijn, maar dat het wel meer pijn doet dan dat en ook langer dan eventjes. Ook kan het gepaard gaan met innestelbloed. Bij Finley totaal niks van de innesteling gemerkt trouwens. Het kan dus wel, maar het is niet zo dat je standaard iets hoort te voelen van een innesteling. Ik lees hier namelijk ook vaak dat men rond hun innesteldatum zit volgens een app of calculator en dat men dan plots van alles voelt. Terwijl een lichaam echt niet doet wat een app of calculator zegt dat het op een bepaalde datum moet doen.
Je hebt gelijk be happy, ik pribeer mij niet ermee bezig te houden, maar ik volg wat ik voel, ik hoop dat de symptomen positief zijn
Ik ben nooit misselijk tijdens mijn eisprong, maar deze keer voelde ik me echt beroerd. Ook enorm veel steken in mijn buik en liezen. Het resultaat....zie banner
Hier ook het zelfde, moest echt kotsen En nu heb ik echt hele tijd lichte steken in linker zij, het komt en gaat Maar nu heb ik het al sinds een half uur Na een miskraam ben ik zo onzeker maar ik hoop dat het positief is
Pipo30 Ik heb de innesteling wel degelijk gevoeld, het was niet één bepaald moment maar een proces van een aantal dagen. Ik kon van de buitenkant zelfs precies aanwijzen waar het ingenesteld zat, wat overeenkwam met de echo.
er zitten ook nog andere organen die achter de baarmoeder lopen die wel eens wat steekjes kunnen geven he dus ik zou het niet zo 100% kunnen zeggen.
De 10e of 11e😄 Dus nog een week en 1/2 dagen zeg maar.. Had vandaag opeens een felle steek in mijn linkerzij, moet eerlijk zeggen dat ik meer aan mijn linkerkant voel dus ja lets see
Ja klopt, alleen je bent natuurlijk bezig met zwanger worden dan ga je van alles linken met een zwangerschap😄 Maar je komt er wel op een tijd achter of ht wel of niet zo was/is
Heei meiden, Ik moet toch ff iets kwijt. In juni ben ik gestopt met de pil. Heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Afgelopen maand had ik op 6dpo steekjes in me linker eierstok. 7dpo gevoel van ongesteld worden. Moeilijk in slaap vallen. Pijnlijke borsten Dat hield aan tot 12dpo had ik licht bloedverlies. (Alleen bij afvegen) Op 14 dpo nog steeds alle symptomen maar toen werd ik ineens ongi. Dus ik dacht jammer volgende ronde beter. Maaarrrrr......de menstruatie was maar 2 dagen en opzich best veel. (Helderrood) het was wel anders was normaal wordt ik het sochtends zodra ik wakker word en heb dan echt heeeel erg veel pijn. Dat was nu dus niet. Ik had nu geen pijn en het kwam pas smiddags. Toen me menstruatie was afgelopen voelde ik me anders. Ben nu al 3 dagen misselijk. Hoofdpijn. Heb last van me onderbuik, ene keer links andere keer rechts. Heb vandaag toch maar een test gedaan maar is negatief. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben maar mijn gevoel zegt iets anders.... Owja ik heb nooit last van me eisprong. Ik weet via ovulatie testen wanneer ik hem heb.