Miskraam nummer 3 of innesteling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EHO7, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EHO7

EHO7 Lid

27 jul 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Goedenavond!
    Een klein stukje uit de geschiedenis. Ik ben 2 x eerder zwanger geweest. De ene eindigde met 4,5 en de andere met 5,5. Bij de eerste heb ik weinig last of kwalen gehad. Bij de 2e van 5,5 week heb ik 5 dagen lang licht bruin verlies gehad en op het moment dat het overging in het rood bloedverlies ging dat gepaart met een soort weetjes die iets eruit wilden duwen. Nu heb ik precies met 5 weken zwanger weer een klein beetje bruinverlies het gevoel alsof er met een elastiekje linksonderin mijn buik wordt getrokken. Niet echt pijnlijk, meer vervelend. Ook heb ik heel de dag al lage rugpijn.
    Herkend iemand dit en hoe is dit afgelopen?

2. Esje33

Esje33 Actief lid

21 aug 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi EH07,
    Ik snap zo dat je dit vraagt, maar er valt zo weinig over te zeggen. Bruin verlies kan bij zwangerschap horen en ja ook bij een miskraam. Heb zelf helaas ook drie miskramen moeten ondergaan voor het eindelijk een goede zwangeeschap was. Het enige wat je kan doen is geduld hebben en proberen je niet al te druk te maken. Het blijft zo pril nou eenmaal erg spannend! Niet echt een antwooed waar je veel aan hebt maar zag dat nog niemand had gereageerd maar ken je gevoel zo. Kop op meid, ik duim met je mee voor een goede zwangerschap dit keer!

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hey meid, ik snap je onzekerheid heel goed! En dat afwachten is zooooo moeilijk... Mijn miskramen waren ook steeds tussen de 5 en 6 weken (1 met 10 weken maar dat was een MA). Zo'n cruciale tijd als dat hartje moet gaan kloppen.. Bij mij eigenlijk hetzelfde verhaal als jij, bij de ene miskraam niets, bij de ander een aantal dagen fors bruinverlies, tussendoor soms even niets, en dat ging over in rood met krampjes.

Niet om je bang te maken, maar ik had ook met mijn bbz bruinverlies en een drukkend gevoel links onderin (zat aan de linker eileider). Maar dat was echt veel bruinverlies. Later kreeg ik ook druk op mijn rectum zeg maar.

Bij deze en mijn vorige zwangerschap heb ik ook wat bruin verloren, dat moet innesteling zijn geweest. Maar echt een veegje, dat was het. Maar ook die hoeveelheid verschilt per vrouw, per zwangerschap.

Er is zo weinig over te zeggen:( Probeer positieve afleiding te zoeken en er niet teveel op te focussen.

Sterkte!!

Deel Deze Pagina