Hey meiden, ff een vraagje van mijn kant. wie van jullie werd misselijk door het gebruik van Etos multi zwanger worden? sinds dat ik het slik ben ik regelmatig misselijk. ben benieuwd als nog meer dames dit hadden. Liefs MissNanda
ik word misselijk van de gravitamon en van die van de kruitvat weet effe niet meer hoe die heten maar in iedergeval hou ik niets binnen als ik die slik. Ik heb nu gewoon de foliumzuur en extra vitamine C en 2ons groente (meestal meer) en 2 of meer stuks fruit en dat werkt perfect. Als ik zwanger ben wil eet ik wat vaker rouwkorst en daar gaat het goed op heb al 2 gezonde kids dus deze 3de doe ik het weer presies zo. (moet nog maar zien wanneer die zin heeft om in te nestelen en bij ons te blijven maar goed... we doen ons best om een 3de te mogen krijgen) Groetjes,
Ik slik ook etos zw.. Ik word er misselijk van als ik niet genoeg drinken gebruik om hem weg te spoelen.. Dan krijg ik echt braakneigingen. Maar als ik dan nog een glas drink is het al voorbij
ja daarom slikken we het ook gewoon door haha. en ik zie dat we op dezelfde datum de nod verwachten. spannend hoor
hey miss Ik slik ook etos zwanger worden en ben al een paar weekjes misselijk vooral sochtends en als ik gegeten heb, maar snapte niet waar het vandaan kwam. Maar idd misschien komt het wel door die pillen nooit aangedacht kijk het nog even aan anders ga ik iets anders proberen. Liefs brenda