Sindskort gebruik ik de multivitamine feminabiane. Erg onbekend maar het is mij aangeraden. Ik ben erg benieuwd welke multivitamine er door jullie worden gebruikt en welke nu echt goed is en word geadviseerd.
Ik ook puur mama van VSM. Veel geprobeerd tijdens de eerste. Zwangerschap, en hier het meest tevreden mee, dus houd ik het zo!
Die van Dagravit, is te gebruiken bij zwanger willen worden, zwanger zijn en na de bevalling/bij borstvoeding.
VSM puur mama en visolie capsules van VSM.. Deze kunnen ook voor tijdens en na de zwangerschap gebruikt worden..
Davitamon compleet mama. En ik moet de gehele zwangerschap foliumzuur slikken omdat ik daar altijd een gebrek aan heb gehad.
Gravitamon. Het belangrijkste is dat je een vitamine neemt speciaal voor zwangeren. Daar zit namelijk geen vit. A in en wel extra foliumzuur.
De eerste negen weken trouwens Strongstart MVM gebruikt. (via de Rooderoos) Mijn acupuncturist raadde die aan, de vitamine die ik van kruidv had, was niet compleet volgens hem.
VSM mama totaal, maar die slikte ik nog van de vorige. Heb ik doorgeslikt tijdens de borstvoedingsperiode.