vodafone \ blackberry..

Discussie in 'De lounge' gestart door gemma87, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    hallo allemaal,

ik heb een vraag en voordat ik de klantenservice bel en wer een half uur verder ben ;),misschien dat jullie een antwoord voor me hebben.
    ik heb bij vodafone een bel sms en web abbo en een blackberry nu moet je om t ekunnen pingen ook eeen blackberry blox aansluiten kost 7,50 pm ;).
    nu gebruik ik mijn ping eigenlijk praktisch nit whatsap meer nu vroeg ik me af kan er niks op de site over vinden als ik nou die blox stopzet kan ik dan enkel niet meer pingen?
    want ik heb gewoon internet in mijn bundel zitten dus ga ik er dan vanuit dat ik dan nog gewoon kan whatsappen en mailen toch.
    sorry voor de blonde vraag maar ik wil het wel zeker weten scheelt toch wat geld per mnd en.
    de eigenlijke vraag ik dus waarvoor heb je de bllox nog meer dan enkel pingen?

gr gemma

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

7,50 voor alleen pingen vind ik persoonlijk wat veel. Maar ik heb zelf een iPhone met Vodafone dus weet niet dat als dat stop zet je internet wel blijft door lopen.

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    het is niet alleen voor pingen
    ook voor je instant mail enzz

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee kun je niet uitzetten die 7,50 in voor je blackberry diensten zet je die uit dan kan het een poosje goed gaan en dan blokkeert je blackberry de internet diensten helemaal.

helaas zelf mee gemaakt

5. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    oke dan weet ik dat.
    ja ik vind t ook een belachlijk hoog bedrag moet k zeggen :)..
    is tevens het laatste jaar volgend jaar stap ik over :D...
    nog een paar mndjes;)..

Deel Deze Pagina