Ik ben nu net 35 weken zwanger en ik kan helemaal niks meer hebben. Ik slaap slecht, maar kan het overdag niet inhalen, want mijn dochtertje van 20 maanden slaapt weinig overdag. En 's nachts lig ik klaarwakker met als gevolg dat ik oververmoeid an het raken ben. Ik kan dus niks meer hebben en voel me met de dag sjagrijniger worden. Alles is tegen me en voel me echt heel zielig. Alles gaat in mijn ogen fout en is tegen me. Ik weet natuurlijk ook wel dat dat niet zo is, maar door slaapgebrek en mijn hormonen vind ik dat de hele wereld tegen me is. Ik ben zo blij als ik de baby eruit gepoept heb en hopelijk dat ik dan ook van mijn bekkeninstabiliteit af ben, want dat heb ik natuurlijk ook. Nou even mijn beklag gedaan en als ik het zo teruglees mag ik eigenlijk helemaal niet klagen en kan het allemaal veel erger, maar toch....
Ik snap je heel erg goed .. hier nog 1 die s' nachts weinig slaapt en met 2 kotertjes van 3 en 6 is het overdag ook onhaalbaar om even te gaan slapen, vooral nu met die vakanties elke x Maar goed ik wordt er wel een beetje sjagerijnig van, maar niet zo heel erg vaak gelukkig. Ik wens jou er iig heel veel sterkte mee !!
Hier nog iemand die slecht slaapt; ik lig niet lekker, alles gaat pijn doen, moet 6x per nacht plassen, last van hooikoorts, hoofdpijn en heb het bloedheet de hele nacht! Ik probeer het overdag in te halen (geen rondlopende kindjes, dit wordt de 1e), maar we hebben sinds 1 maand nieuwe buren... dus die verbouwen.... boren, zagen, fresen, schuren. Word GEK van de herrie en sjagrijnig van het slaaptekort. Ik wilde zo graag genieten van mijn verlof, lekker relaxed doen, om uitgerust aan de bevalling en kraamtijd te beginnen, maar de wallen worden alleen maar groter!
Ik ben zwanger van de eerste. Heb in de gaten dat dat Walhalla is met de rust. Want met meerdere kinderen kun je niet zomaar ff een paar uur bijtanken. Ik heb wel last van chagerijnige buien gehad... gewoon niet tegen te houden, ook al deed ik nog mijn best. Succes..!
hoi hoi, nou ik ook, ik ben ook erg chaggie, niet tegen mijn mannetje van 2 maar wel tegen mijn eigen man..kan erg weinig hebben, vind het zelfs irritant als hij aan me wilt zitten, oh zielig he.. maar slaap s'nachts ook zo beroerd, lig lang wakker en als ik dan slaap wordt ik 5 tot 8 x per nacht wakker om te plassen en omdat ik niet lekker lig! liefs Lisje
Haha, Zo herkenbaar allemaal. Ook mijn man heft het idd flink te verduren met mijn stemmingswisselingen. Nu maar hopen dat het over een paar weken minder wordt. Mijn dochter gaat gelukkig 2x per week naar de oppas, maar ja dan doe ik dus de dingen waar ik anders niet aan toe kom. Zoals boodschappen, poetsen enz. Ben dus ook wel een betje eigenwijs geloof ik. Ik wens iedereen sterkte met de zwangerschap en geniet van alle rust die je maar kan krijgen!!!