Niks te klagen, maar wel heel erg nieuwsgierig!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ElsbethM, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    Ben nu 40 weken en 5 dagen, en begin toch wel erg nieuwsgierig te worden naar welk mensje het zo goed toeven vindt in mijn buik!!
    Hoop niet dat het nog heel lang gaat duren (ons zoontje was 13 dagen later dan uitgerekend), want de tijd lijkt steeds langzamer te gaan, omdat nu toch echt wel alles er klaar voor is....
    Maar ja alles gaat nog prima, heb naast veel vocht vast houden in onderbenen en voeten echt nergens last van (ja de warmte, maar daar heeft iedereen last van dus daar klagen we maar niet over ).
    Zelfs ons zoontje (ruim 3) is erg lief! Haalt mijn slippers uit eigen initiatief en brengt me een doekje als ie ziet dat ik erg warm heb speelt heel rustig alleen, leest met mij een boekje of komt even een kwartiertje op de bank knuffelen en zodra papa thuis is en we gegeten hebben gaan de heren 'los' en rennen en vliegen schaterend door de kamer en tuin!
    Heerlijk hoe goed hij dat aanvoelt !!!

Niks te klagen dus, maar de baby mag best weten dat het buiten mijn buik ook goed toeven is....maar ja hoe maak je dat nu duidelijk ?

2. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hahaha..:p..vraag me hier hetzelfde af ;)

Elke dag beloof ik hem weer wat leuks; een crossbaan, een autootje op accu, vertel hem over zn mooie kamertje en dingetjes, maar niets schijnt te helpen :x

'T zal een een kwestie blijven van wachten he :D

Succes vast & grtz Marieke

3. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    loop hier ook op het einde en wij hebben vanaf het begin besloten dat we het geslacht niet willen weten en dat willen we nog steeds niet weten. moet een verrassing blijven en als het maar gezond is en dat is het tot zover ze dat kunnen zien. hoofdje goed ingedaald, groei gemiddeld en nog genoeg vruchtwater en ookal vind ik dat geschop van ons kleintje heel fijn in mijn buik (vooral als de buik helemaal heen en weer gaat), toch zijn we nu wel erg benieuwd wat het gaat worden en op wie het lijkt en gewoon ons kleintje dan eindelijk in onze armen houden. mijn man zei gisteren dit is het langste cadeau waar ik ooit op moest wachten.

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    mijn vent zegt probeer het es met een biertje... een lekker gekoeld biertje daar beneden houden :D

Deel Deze Pagina