1e zwangerschap nergens last van gehad en droeg erg aar voren werd een jongen. nu wel misselijk en draag rondom dus nog even afw88 of het klopt..
ik ben helemaal niet misselijk geweest, en we krijgen toch echt een dochter! klopt hier niks van dus..
echt onzin, een vriendin van mij was de eerste zwangerschap helemaal niet misselijk en kreeg een meid. 2e zwangerschap kotsmisselijk 9 maanden lang en weer een meid. mijn moeder is 3x 9 maanden lang misselijk geweest en heeft 2 jongens en 2 meiden (1 tweeling) allemaal bakerpraatjes
Bij beide zwangerschappen hyperemesis gehad (extreme misselijkheid) met ziekenhuisopnames, infusen en sondevoeding. Bij de eerste 13 weken sondevoeding: een meisje. Bij de tweede 20 weken sondevoeding: een jongen. Volgens de gyn. heeft het te maken met de hoogte van je hormoonspiegel in welke mate en hoe lang je misselijk bent.
Hier mega misselijk geweest de eerste 3,5 maand en het wordt toch echt een jongen.. Dus, nee een bakerpraatje...
eerste zwangerschap veel misselijk en boven de wc jongen tweede zwangerschap nergens last van8) meid derde zwangerschap de ene na de andere ellende:xjongen denk dat het per persoon verschild
hoi, ik ben vooral 's avonds misselijk geweest de eerste 16 weken, toch net bevallen van een prachtig kereltje!
ik spuug iedere dag het is een meisje mijn vriendin is bevallen van jongetje was hele zwangerschap ook boven de wc te vinden dus zo ver ik weet klopt niet.
Ik heb een klein meisje hier rond kruipen en ben niet misselijk geweest tijdens de zwangerschap.Alleen afentoe dat ik een slap/misselijk gevoel had.
eerste 3 maanden kotsmisselijk geweest, maar niet overgegeven. Nu laatste 2 maanden weer misselijk...maagzuur steeds dat omhoog komt, BAH!! maar dit keer wel met overgeven!!! En ben zwanger van een jongetje...dus bij mij klopt t al nie
Ik ben tot week 22 ziek/misselijk geweest, en later in mn zwangerschap weer een periode erg misselijk, en eigenlijk 9 maanden lang niet heel goed gevoeld kon heel weinig eten en noem maar op en ik ben bevallen van een jongentje! Dus het zegt heel weinig zo zie je maar...
niets van waar, was bij de eerste kotsmisselijk--->meisje nu geen seconde misselijk geweest----->weer een meisje!! x
Volgens mij klopt het niet hoor Hier zwanger van een mannetje, en kots misselijk geweest de eerste 17 weken Hele dagen spugen! Mijn vorige zwangerschap was ik ook zo misselijk tot de 12 weken, maar dat is een ma geworden en weet dus niet of het een jongetje of een meisje is geweest
denk dat t t zoveelste verzinsel van mensen is want ik ben doodziek geweest int begin en krijg een jongen net zoals 99% zij dat ik een meisje kreeg want dat konden ze zien aant dragen denk dat t allemaal niks te zeggen heeft
Ik geloof er ook niet in. Wat dan wel grappig is dat ik niet misselijk ben geweest en wel een jongetje krijg.