Ik denk dat het echt helemaal niks zegt hoor ligt gewoon aan hoe jij je hormonen hebt bij de ene zwangerschap heb je er meer last van dan bij de andere ik heb 2 zoontjes en nergens last van gehad , nu ben ik weer zwanger en ik ben nu wel heel erg misselijk en ik denk dat we wederom een jongen krijgen dit weten we pas in September Liefs
ik was flink misselijk en ben zelfs opgenomen geweest in het zh daarvoor, en ik krijg een meid, dus bij mij klopt het verhaaltje wel. Maar ik denk dat het een fabeltje is, en dat het vaak ook niet klopt. XXX Gusam
Ik vrees dat het niet juist is. Bij mn 1ste (een meisje) was ik misselijk en bij de 2de en 3de (ook meisjes) niet. Nu is het een jongetje en ben niet misselijk geweest.
van justin was ik de eerste 17 wkn dag en nacht zwaar misselijk en moest echt dagelijks overgeven. nu met deze kleine, is een meid, bijna geen misselijkheid. dus nee klopt niet.
Hoi, Nee klopt niet. Ik was super misselijk, maar heb geen 1 keer overgegeven (op dat soort moment wilde ik graag overgeven, maar het ging niet).
hier klopt het wel. helemaal niet misselijk en word een jongen.. vriendin van mij heel erg misselijk, uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen, dat was een meisje. En al de vrouwen die daar met dezelfde klachten lagen hebben meisjes!
Hier tweede zwangerschap heel erg misselijk en een meid. Hier eerste zwangerschap erg misselijk (minder dan tweede zwangerschap) en toen een meid en een jongen. Dus omdat er de eerste keer ook een jongen bij zat was het toen waarschijnlijk wat minder ! Haha! Grapje. Nee eigenlijk denk ik niet dat het geslacht wat te maken heeft met wel/niet misselijk zijn !
geen idee, volgens mij echt een bakerpraatje hoor. Ik was heel misselijk en kreeg een meisje, 2 collega's ook zo misselijk 1 een meisje ander een zoon, en weer n collega helemala niet misselijk en een dochter....
Wel iets last van ochtendmisselijkheid gehad, maar nooit kunnen overgeven daarvan. Verwacht een meisje!
Haha, ik denk dat dit typisch een bakerpraatje is. Voor sommigen zal het kloppen. Voor mij in ieder geval niet. Heb misschien 2 a 3x een misselijk gevoel gehad, meer ook niet en we hebben een gezonde dochter
Tot 20 weken elke dag overgegeven, en het was een meid, dus bij mij klopte het wel Maar ik geloof er niet echt in eigenlijk!
hier helemaal niet overgegeven, af en toe wel wat misselijk maar niet ondragelijk ofzo. en ik verwacht een meissie, dus hier klopt t niet.
Hoi, Ik heb bij mijn dochter helemaal nergens last van gehad en bij mijn zonen heel erg misselijk en vooral maagzuur. Nu ben ik 11 weken zwanger en nergens last van, ben wel benieuwd of het dan een meisje wordt