meisje87 die van mij liep percies met dat schemaatje. Ook de dag van innesteling was goed en ik had een half uur zware krampen. Geen bloed. Wie weet....zou wel leuk zijn voor je niet waar. Mooi op schema lopen x
Nou, ik voel vandaag niet zoveel meer in mijn onderbuik. Wel wat rustiger, maar ook wat onzekerder nu. Ben nu ineens niet meer zo overtuigd dat ik zwanger ben. Maar als het mis gegaan zou zijn, dan zou ik waarschijnlijk wel gelijk ong. geworden zijn. En dan te bedenken dat je die kriebels in je onderbuik ook niet 9 maanden lang voelt natuurlijk. Ben nog eens goed gaan terug rekenen. De laatste maanden schoof mijn menstruatie elke keer 1 dag op, cyclus van 29 dagen dus. Nu staat er op mijn danner dat ik pas over 4 dagen kan testen! Nou hoop ik wel dat het vrijdag gelijk duidelijk is, want dan kan ik met een fijn gevoel zaterdag met mn man op vakantie.
Hier idem dito.. De misselijkheid is veel minder geworden, de vermoeidheid is er nog steeds. Maar ik hield mn koffie vanochtend gewoon binnen. De steken en t rommelende gevoel is weg. Misschien heeft dat met t samentrekken van de bm na de innesteling te maken en komt de rest wel weer iets verder in de zwangerschap? Maar ik verwacht ook een negatieve test helaas..
@Meisje87 Het is toch grappig allemaal. Nicoline78 schreef op het klaarmuur forum dat ze ook vandaag niks meer voelde. En ook zij, net als jij en ik, moeten over 4 dagen testen! Alleen jouw cyclus is ietjes korter. Maar goed, ook ik voel dus alleen nog maar erge vermoeidheid. Misschien zit het vruchtje nu wel veilig, waardoor we niks voelen. Doordat we met zn 3en dezelfde dingen ervaren, blijf ik hoop houden! Dat moet jij ook doen, Meisje87!
Oja, ik werd soms ook wel gek van dat gerommel in mijn buik hoor! Ook wel even rustig zoals het nu is, nou ja rustig, niet in mn hoofd dan hoor.
Mijn cyclus is 28 dagen, nooit anders geweest gelukkig. Bedenk me nu net (ik dacht dat mn t-shirt irriteerde haha) dat de zijkant van mn rechterborst wel heel erg pijnlijk is. Maar dat is het vlak wat vanaf mijn oksel naar mn tepelhof loopt. En mijn bh knelt een beetje (borsten gegroeid?) dus toch een beetje hoop Wel heel typisch dat we allemaal precies het zelfde doormaken hihi
Mijn cyclus is denk ik 29 dagen. Sinds ik gestopt ben met de pil word ik elke maand een dag later ong. Gisteravond liet ik mijn man mijn borsten vastpakken, hij vond ze een stuk voller. Misschien verbeeld ik het me, maar ik vind ze ook voller, ze voelen steviger aan tenminste. Ze hoeven van mij niet te groeien hoor, heb al cup E.
Ik heb te vroeg geklaagd. Was net aan het opruimen (ja net.. nee ik heb geen nesteldrang Was bij mn ouders voor de hond, die komen vannacht terug uit amerika dus was e.e.a. aan het opruimen. Heb voor de 5e keer vandaag/vannacht de hik (ook een symptoom?), ik buk en dr komt toch een golf naar boven.. Bah was even vergeten hoe ranzig dat was..
meisje87, wat spannend zeg! Ik had nooit de hik daarvoor. Wel stevige borsten. Vlak voor mijn NOD zei ik, het is hem niet hoor. Terwijl ik daarvoor altijd zei, met negatieve test tot gevolg, jaaa zou best kunnen. Ik heb na mijn NOD getest. Ik dacht dat daarvoor ongeluk gaf. Ik had al snel ruzie met me denkens in bed of boze buien waarvan ik dacht dat is mijn ongi. Maar dat was wel 5 dagen voor NOD. Ook buikpijn al vroeg. Succes jij ook nic1, nog even wachten.
Ik vind het ook spannend hoor. Ik heb ook veel minder klachten nu. Mijn huid is wel heel zacht mijn décolité is echt zacht en zonder pukkeltjes. Mijn borsten zijn nu ook zacht (deden na ei echt pijn) Ik weet het echt niet meer.... zucht..... Wat mijn banner betreft. CD = cyclus date en DPO = days past ovulation. Ik heb een DPO van 13 dus ... Mij ei was juist dit keer echt laat. Normaal is mijn cyclus 27 dagen nu 29!
Ook ik te snel geklaagd. Ik ben vandaag toch een partijtje misselijk, vreselijk. Ging met mn moeder naar pannenkoekenhuis, werd vreselijk misselijk hierdoor. We hadden daarvoor een intensieve ochtend gehad. Normaal is mn moeder dan erg moe, omdat ze een jaar in een burn-out heeft gezeten. Ze had nergens last van. Ik voelde een mokerslag, vreselijke moeheid. Ze mocht zelf terugrijden naar huis, uurtje rijden, normaal rijd ik. Vanavond zou ik voor de laatste keer paardrijden. Want komende weken gaan we op vakantie en als ik dan zwanger ben, durf ik daarna niet meer op een paard. Ik heb de manege maar afgebeld. Zou nog misselijker op dat paard worden en ben zoooo moe. Wel heel jammer! voel me nu echt beroerd. Oja, wanneer vertellen jullie het je moeder? Volgens mij heeft mijn moeder wel vermoedens, begon ineens over kleinkinderen van haar vriendinnen. De meeste mensen vertel je het pas na 3 maanden, maar met je moeder is dat toch anders? Een paar vriendinnen van me weten het wel, want die weten ook dat we bezig zijn.
Geen idee.. De band hier is sowieso niet erg moeder-dochter. Mijn schoonmoeder heeft wel vermoedens. Maar we willen het nog even stilhouden
Hey meiden, laat het even weten nadat jullie getest hebben... Ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig naar de uitslag.