Op de vermoedelijke innesteldatum had ik last van lage rugpijn. Sinds vandsaag heb ik last van hoge rugpijn (tussen mijn zij en mijn schouder) Hoort dat bij een (eventuele) prille zwangerschap? Het lijkt mij zo'n gekke plek?
Vroeg ik me nou ook af! ik had ook vage rugpijn... zo een vies zeurende steekgevoel in mijn rug, zowel hoog als laag. Voelt erg vervelend... Als ik bijv. op de bank zit, heb ik het ook en kan dan niet stil blijven zitten. Ik had het ook na de eisprong, samen met andere vage klachten; enkele subtiele steekjes in buik, zere tepels, beurse borsten (pijn aan de zijkanten!), voelen ook minder zacht, steviger, hele kleine pukkeltjes op mijn borsten en net iets daarboven. Iets minder eetlust. Mijn mannetje en ik zijn niet bewust aan het klussen voor een kleine eigenlijk, maar gebruiken stom genoeg geen anticonceptie. 'Voor het zingen de kerk uit' doen we... Niet 100% safe, maar als ik al lees hoe moeilijk het is om op de echte manier zwanger te raken, acht ik de kans op zwangerschap bij mezelf niet zo groot.... Wel naief eigenlijk, maar als het gebeurt is het uiteraard welkom!
Sjonge jonge.... ik vergeet het volgende: Op sommige momenten heb ik het heel koud (nu achtereenvolgens al enkele dagen de kachel aangezet) en soms weer best warm, mijn wangen voel ik dan heel erg. Soms lijkt het alsof ik ziek ga worden, maar zet dan niet door. Maargoed, ik laat het allemaal. Ga er gewoon vanuit dat ik over 5 daagjes ongesteld word. Heb jij naast die rugpijn ook andere verschijnselen dan? liefs, Assi