wie herkent dit gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloemetje321, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje321

bloemetje321 Niet meer actief

lieve allemaal,

Ik ben nu elf weken zwanger en sinds afgelopen donderdag ben ik enorm moe en ben ik weer gaan spugen. (dit deed ik ook bij 6 weken en toen medicijnen gehad toen ging het goed) Ik voel mijzelf nu erg rot en kan niet echt genieten van mij zwangerschap. Is dit raar? soms vraag ik mijzelf af of alles nog wel goed gaat met het kindje, maar afgelopen woensdag heb ik een echo gehad en toen was alles goed. stel ik mijzelf nu aan en wie herkent dit gevoel?

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    probeer je niet te druk te maken.. zijn de gevoelens die door de hormonen komen.. hoort er allemaal bij!!

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    ik weet hoe je je voelt!!

Ik heb mij vanaf week 6 tot week 13 hondsellendig gevoelt!! Ik kon geen eten ruiken, zien of proeven...Ik kon amper eten en ik was constant misselijk en aant spugen!!

Zelfs geuren van buiten kon ik niet verdragen: vers gemaai gras, uitlaat van een auto...Alles was me te veel!! Nu is het eindelijk goed met me en ik kan weer bijna overal tegen maar ben af en toe nog wel eens misselijk.

Ik heb ook weken zoiets gehad van: pfff dat zwanger zijn he... Ik kon er helemaal niet van genieten en was een beetje weemoedig... Je bent dus niet alleeen ! :D

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    spugen en moeheid zijn goede tekenen hoor! daar hoef je je niet onzeker over te voelen.
    ook het niet genieten hoort daar wel bij, het wordt natuurlijk ook echter voor je als je je kindje straks gaat voelen.

zelf heb ik van week 6 tot nu gespuugd en ik heb deze gevoelens niet gehad maar dit komt ook dat we hiervoor 2 keer een miskraam gehad hebben, hierdoor ben ik alleen maar dankbaar dat deze keer het hartje wel klopt.
    als ik dit niet had meegemaakt had ik me denk ik net zo als jou gevoeld.

Deel Deze Pagina