als ik weer opsta van de wc na het plassen dan trekt mn buik zo.(van binnenuit).. dit heb ik ook als ik lang in een houding heb gezeten (heb wel de neiging om een beetje inelkaar te zitten) wie kent dit? moet donderdag weer naar de VK, ga dan ook wel ff aan hem vragen maar ik zit op t moment in een stadium dat ik me opeens overal zorgen om kan maken!!!
Volgens mij zijn dit je banden. Ik heb het ook na het plassen en in het beging had ik het ook als ik in elkaar had gelegen bij het slapen.
Heb precies hetzelfde. Vooral als ik langere tijd in een houding (en ook een beetje inelkaar) heb gezeten. Zal inderdaad wel de bandenpijn zijn. Denk dat het niks is om je druk over te maken!
Ben toch blij dat ik dit forum heb gevonden!!! hierdoor krijg ik veel antwoorden en merk vaak dat ik dus niet de "enige" ben met bepaalde kwaaltjes en kan nu weer gerust ademhalen!!!
ik heb juist het zelfde ook als ik ongeveer 100m wandel is het verschrikkelijk!! t'is aan de onderkant van mijn buik
heb het ook als ik oa te snel uit de auto stap dan voel ik opeens een pijn scheut door de onderkant van mn buik gaan... als ik dan even rustig aan doe dan is het zo weer over....
Ik heb dat ook. Vooral als je ligt en je rekt je uit(zo lang mogelijk maken). Bij mij helpt een warm bad en heel diep en rustig ademen. Op een zachte toon praten helpt ook (bepaalde ademhaling die je dan hebt) Ik heb het vaker alleen aan de rechterkant.
ik heb dat soms ook, en ik ben (nog) niet zwanger... Vooral als ik te lang gezeten heb en ik moet dan plassen... fay