In de beschrijving van de Angelsound staat dat het te gebruiken is vanaf 12 weken zwangerschap. Ik ben nu 9 weken zwanger. Heb roze verlies en de VK hebben geen tijd voor mij ! Kan je al iets horen met de Angelsound bij 9 weken? Iemand ervaring?
het is zeer onwaarschijnlijk dat je wat hoort met de angelsound. Zolang je geen buikkrampen hebt is er nog geen reden tot alarm wordt er gezegd. Als je je zorgen blijft maken, gewoon weer met de vk bellen.
Hmmm weet het echt niet, want heb er geen ervaring mee. Maar als je nu niets hoort raak je helemaal in paniek! Belachelijk trouwens dat de VK geen tijd voor heeft, ik snap dat je nu erg graag wilt weten of alles oke is. Ik had in het begin van de zwangerschap ook roze bloedverlies. Ik kreeg te horen dat als het zonder buikkrampen gepaard gaat er ws niets aan de hand is. En ik ben nu alweer 28 weken zwanger. Probeer je niet teveel zorgen te maken maar ik weet dat het moeilijk is. Sterkte!
Ik zou niet zelf gaan checken of alles okeej is met je kleintje met de angelsound. Je maakt jezelf dan alleen maar gek als je nix hoort. Rose verlies hoeft nix te betekenen hoor, wel als je helderrood bloedverlies hebt.