Misselijk en buikkrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxxEllen87xxx, 21 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hoi Dames
    Mijn nod is over 2 dagen..

Ik heb 3 dagen geleden 5 dagen voor nod een heel klein beetje bloed verloren. Het was maar 1 druppel met wat slijm.
    Dagen daarna bruin verlies wat ik nog steeds heb met soms wat rood verlies maar dit is heel weinig..

Sinds 2 dagen ben ik misselijk en gisteren Had ik zo'n enorme honger dat ik mezelf helemaal volgepropt had en toen ineens weer misselijk. Die avond heel erg moe en geslapen als een os.

Sinds 2 dagen ook last van onderrug en buikkrampen.

Kunnen dit ook tekens zijn van een naderende menstruatie? Kan je lichaam je zo voor de gek houden dat je zelfs misselijk word?

Ik heb een missed abortion gehad en vorige maand nog een vroegtijdige miskraam dus ik ben een beetje onzeker geworden...

Liefs

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.849
    27.534
    113
    Vrouw
    Ja hoor kan prima, ik ben ook wel eens zo beroerd geweest voor de nod. Was echt niet zwanger toen :) misselijk kan zoveel redenen hebben en op zich wel logisch dat je je misselijk voelde nadat je je had volgepropt.

3. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Het kan allebei de kanten op. Ik had in het begin mijn zwangerschap ook last van krampen en bloedverlies, maar leek heel erg op een aankomende menstruatie. Ik hoop het voor jou...

Deel Deze Pagina