afscheiding stopt :S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Goedenmorgen iedereen,

Ik heb een vraagje, ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger en al die tijd voor me NOD en tot en met gister gewoon dikke witte afscheiding gehad..

Gisteravond zat er alleen tussen de witte afscheiding hele kleine kleverig slijm ( maar dat was dezelfde kleur als de afscheiding)

Maar nu heb ik helemaal niks meer :(

Ik ben heel erg onzeker want dit is mijn eerste zwangerschap en denk bij nou bij alles wat ik voel dat het mis is :(

Wie heeft dat van mijn afscheiding ook gehad?

Liefs Roos

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb juist helemaal geen afscheiding meer sinds ik zwanger ben. Ik denk niet dat afscheiding iets zegt over of je zwanger bent of niet. Probeer vertrouwen te hebben en af te wachten, meer kan je niet doen!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

zget niks hoor, ik heb er soms ook dagen tussen zitten dat ik geen afscheiding heb en andere dagen weer heel veel, altijd even zwanger geweest ;)

4. missy32

missy32 Lid

13 feb 2009
    42
    0
    0
    Ik heb ook bijna geen afscheiding meer.Heerlijk juist,niet meer de deur uit met een tas vol inlegkruisjes!Probeer je er maar niet te druk om te maken en geniet van je zwangerschap.

5. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Ik heb ook veel last van witte afscheiding gehad in het begin en als ik last heb van obstipatie krijg ik het ook.

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Heb ik ook gehad in het begin, terwijl ik normaal praktisch geen afscheiding heb. Met een week of 12 is het weer overgegaan.
    Het kan komen door je veranderde hormonen, niks om je zorgen over te maken. Als je afscheiding groenig van kleur is of vies ruikt, moet je wel even aan de bel trekken bij je verloskundige/huisarts. Dan heb je waarschijnlijk een infectie, waar je in je zwangerschap ook gevoeliger voor bent dan anders. Als je afscheiding wit-doorzichtig is, is er niks aan de hand.

Liefs Monique

7. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    bij mij wisselt het ook, werd er ook onzeker van, maar alles gaat goed hoor! Ik heb het vooral als ik veel beweging heb gehad!

Deel Deze Pagina