Vanwege een blaasontsteking heb ik een kuur antibiotica gehad. Nu weet ik vrijwel 90% zeker dat als ik aan de antibiotica ga dat ik er na een vaginale schimmelinfectie heb. Nu kan ik vanmiddag medicatie ophalen bij de apotheek, maar ik vroeg me af wat voor medicatie hebben jullie gekregen van de dokter??
Heb helaas het zelfde probleem. Het gyno daktarin gekregen (zo'n ei). Las alleen gisteren dat blaasontsteking bij de bijwerkingen stond... Hoop dat ik dat verkeerd heb begrepen want anders blijf je met een beetje pech bezig...
Ik heb ook helaas door de antibiotica hier last van gehad, wat bij mij goed helpt is canesten gel, gewoon van de drogist... Vervelend zeg, hopelijk ben je er snel vanaf
100 keer heb ik al zo een schimmelinfectie gehad. Ik krijg altijd fluconazol. Een tablet die je gewoon moet innemen. Ik ben allergisch voor die eieren.
yup geen zorge helaas herken ik je probleem , ik heb 4 wk terug een operatie gehad , me blindedarm moest met spoed eruit gehaald worden , door de medicatie die ik daar kreeg , kreeg ik spontaan een schimmelinfectie , JEEEETJE werd knetter gek ervan .. ik kreeg van de huisarts zalfje , met inbreng rietjes , nou die dinge wilde ik dus nie inbrengen , heb het er maar gewoon ingesmeert... was er snel vanaf .. dus je ben niet de eenigste die dit soort kwaaltjes krijgt succes
1 van de veel voorkomende bijwerking van een aantal AB's. niks om je zorgen over te maken, gewoon even een receptje halen voor daktarin dan is het zo weg! ik vond de inbrengrietjes juist makkelijk!
Heb er ook vaak last van, en ook al gehad sinds ik zwanger ben. Gyno daktarin zalf met inbrenghulzen gehaald, vrij van verkoop. En was er ook op een paar dagen vanaf!
Klote is dat he! Ei mocht bij mij niet opdat ik zwanger ben en de inbrenghulzen niet te ver inbrengen, dus zalf. Niet fijn, maar werkt wel.. Hopelijk ben je er snel vanaf!
inbrengen met je vinger en niet met de hulzen die erbij zitten, ik heb het ook 3 keer gehad tijdens de zwangerschap
Mijn kleine kondigde zich aan met een schimmelinfectie. Ik had nog geen zw-test gedaan, maar meldde mijn mogelijke zwangerschap wel aan bij de ha. Uiteindelijk kreeg ik Gyno Daktarin voorgeschreven: de bekende eieren!
Deze kreeg ik ook altijd, maar van mijn huisarts mag ik die niet nu ik zwanger ben... Krijg tijdens zwangerschap van die eitjes of spuitjes met crème...
Ik hen dus nu 1 "ei" gekregen. Normaal kreeg ik er altijd 3 en nu 1. Komt dit door de zwangerschap dat ik er maar 1 krijg? 1200 mg Gyno-Daktarin-1
Volgens mij ook, ik had het even gegoogled en bij 3 heb je 400 mg per ei, en nu 1200 in 1. Nu hopen dat het snel weggaat.