voelt als darmklachten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hallo,

Ik vroeg mij af, die lichte pijn waar iedereen het over heeft, die pijn bij de baarmoeder, als ongikrampen.. kan dat ook voelen alsof je last van je darmen hebt? Die zitten daar toch ook in de buurt?? :(

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Rond m'n nod waren het echt ongikrampjes, daarna sluipt het soms wat meer naar boven. Idd net alsof het je darmen zijn (is ook wel zo denk ik, want er komt steeds meer wat druk op).

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ben nog nooit zwanger geweest, dus ervaring heb ik niet, maar ik heb wel een spastische darm (dus veel last van mn darmen). En als ik daar last van heb, dan is dat voornamelijk rond mn navel, en links/rechts bij je heupbot zeg maar. Als je iets voelt bij je baarmoeder etc. dan is dat volgens mij echt vlak boven je schaambeen, ook links en rechts. Het gevoel kan op elkaar lijken, maar de hoogte verschilt dus ;)

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Eigenlijk had ik dezelfde vraag....
    Heb op 13-1 een tp gehad van een cryo na onze eerste ICSI-poging. Nu heb ik sinds woensdag (een week na tp) last van onderin mijn buik. Ik heb ook het idee dat ik een beetje aan het verstoppen was (mijn stofwisseling kan soms erg traag zijn), dus ik dacht....misschien voel ik gewoon mijn endeldarm heel goed daardoor (die zit toch ook zo laag?) Nu ben ik gisteren en vandaag wel goed naar het toilet geweest. De pijn blijft alleen. Zal dit dan toch een zwangerschap kunnen zijn? Ik hoop t zo!
    T voelt daarnaast ook af en toe alsof ik een onderbroek aangehad heb met een knellend elastiek.
    Herkennen jullie dit?
    Zou ik al kunnen testen?
    Groetjes, Hypo

5. superverrast

21 jan 2010
    13
    0
    0
    leerkracht
    NULL
    Nou sowieso heb ik ook veel last van verstopping terwijl ik normaal geen last daarvan heb. Dus wellicht kun je dat inderdaad ook zo voelen. Volgens mij moeten je darmen ook ruimte gaan maken voor je groeiende baarmoeder en ik kan me indenken dat dat 'klachten' met zich meebrengt...

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Tja ongikrampjes is het gevoel dat je ongesteld gaat worden.
    Maar ook darmkrampen kunnen zo voelen. Die zitten wat hoger.
    Maar soms ook bijna niet van elkaar te onderscheiden...
    Vanwaar de vraag?

Deel Deze Pagina