misselijk en duizelig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lad, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    gisteren was ik in een keer duizelig en ik was bijna flauwgevallen... ben net op tijd gaan zitten.. en ben nu nog steeds misseijk en voel me raar... maar gister ben ik naar een beautycentrum geweest daar hebben ze me gemaseerd en gescrubd en zo'n pakking gedaan voor je afvalstoffen te verdrijven.. zou hetdaar iets mee te maken kunnen hebben?? ik had ook niet zoveel gegeten maar daar kan ik normaal gesproken heeel goed tegen...
     
  2. sancho

    sancho Actief lid

    13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey, miss idd te weinig gegeten (kan je misselijk van worden)
    bloedsuiker wat aan de lage kant. :(

    of misschien toch....... :p

    Geen idee verder .
    miss tijd voor een test???

    Sterkte meis

    liefs sancho
     
  3. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja.. ik wacht nog even.. voor mijn doen kan het eigenlijk niet aan het eten liggen omdat ik heel onregelmatig eet.. en ik ben er aan gewend ook aan de temperatuur want ben net een 3 maanden terug van 2 jaar curacao... pff heb ik me er de hele tijd niet meer op gefocust en krijg ik dit weer..
     
  4. Niet meer actief

    Je zou eens een energiedrankje kunnen proberen, zoiets als Aquarius o.i.d. Daar zitten zouten en zo in die je de duizigheid zouden kunnen 'wegnemen', ben zelf dinsdag flauwgevallen en heb 1 liter daarvan gedronken en dat werkte wel moet ik zeggen.
    Het zou ook je bloeddruk kunnen zijn, dat die te laag is, dus drop eten wil ook wel eens helpen op zo'n moment.
    Succes!
     
  5. Niet meer actief

    Ik lees net dat energiedranken niet goed zijn als je zwanger bent, en aangezien je overtijd bent, denk ik dat je die opmerking van mij beter kan schrappen en die energiedrankjes beter laat voor wat ze zijn! :oops:
    Ik wist dat zelf ook niet, maar werd erop gewezen door Loekie2.
     
  6. labmuisje

    labmuisje Actief lid

    19 apr 2006
    245
    0
    0
    Waarom test je morgenochtend niet. Aangezien je 3 dagen overtijd ben (volgens de banner) Het kan een samenloop van omstandigheden zijn.

    Als je test en het is negatief dan weet je dat het niet daarvan kon komen. Dan zou ik het in de gaten houden en als het vaker voor gaat komen een keertje langs de huisarts.

    succes
    groetjes labmuisje
     
  7. Mirre

    Mirre Fanatiek lid

    4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ik zou het wel weten..testen morgen!!
    Spannend hoor. Normaal zou ik zeggen het komt misschien door het weer, maar je geeft zelf aan daar prima tegen te kunnen.

    Liefs, Mirre
     
  8. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    mijn cycles is soms een aantal daagjes langer als de banner... maar als ik me morgen nog steeds zo raar voel dan doe ik toch maar testen.. verheug me nergens op want ben al langer als een jaar bezig.... ik denk dan ja zal tog wel niet... :( maar ja wie weet.. :)
     
  9. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    s4ndr4 maakt niet uit hoor! hihi
    maar is goed dat ik het weet... want heb ze wel nog gedronken..
     
  10. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    zou het ook kunnen dat je dit krijgt als de :evil: komen? ik heb het gevoel zo onder in mijn lies dat ze komen.. en ben opeens weer misselijk.. heb ik normaal echt nooit.. vreemd..
     
  11. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    De cyclussen hiervoor was ik tegen mijn NOD ook regelmatig misselijk, dit kwam omdat ik er toen meer mee bezig was. De laatste rondes geen last van gehad.
    Ik hoop voor jou dat het om een andere reden is ;)
     
  12. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hmm ok... ik moet zeggen de laatste tijd ben ik er niet meer zo mee bezig... duurt al zolang.. maar gister toen het gebeurde ook niet gelijk daarna dacht ik he... zou het... en savonds droomde ik dat ik een baby in mijn handen had.... haha maardat zal wel omdat ik er wel even aandacht toen ik ging slapen :D
     

Deel Deze Pagina