kraamzorg

Discussion in 'Zwangerschap' started by guus, Sep 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb nu ong 1 week geleden ingeschreven voor kraamzorg, Alleen nu begin ik toch te twijfelen, of ik toch niet beter voor een ander bedrijf moet kiezen.

kan ik nu nog wisselen??

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Geen idee... Zou je ff na moeten kijken op internet bij hun voorwaarden. Maar waarom twijfel je als ik vragen mag?

3. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    kan hun voorwaardens niet vinden online, ik twijfel of ik voor dit bedrijf ga, of toch voor het bedrijf wat ik eerder heb gehad.(zeer goede ervaringen mee gehad)

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Waarom heb je dan niet meteen voor dat bedrijf gekozen? ;)

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hihi! Dat dacht ik ook ;). Anders zou ik ze maandag ff bellen. Kan me niet voorstellen dat je eraan vast zit. Maar heb er geen ervaring mee, doe dit allemaal voor het eerst.

6. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    Zou ze ff bellen. Maar snap ook niet zo goed waarom je je hebt aangemeld als je nu wat anders wil en waarom je naar een ander bent gegaan als je bij 1 al hele goede ervaringen hebt

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

Misschien dat je soms toch wat anders wil proberen, maar achteraf er toch niet goed bijvoelt??

Hier hebben we na 3 keer hetzelfde kraambureau er ook voor gekozen om voor een ander te gaan en ook ik ben blijven twijfelen.
    Achteraf heel goed bevallen en nu dus weer gekozen voor hetzelfde bureau als bij nummer 4, maar kan me best voorstellen dat je soms door het bomen het bos niet meer ziet en dan voor je gevoel achteraf toch een verkeerde beslissing neemt.

Ik denk zelf dat je er nog niet aan vast zit, want er is nog geen contract ondertekent, zo werkt dat hier namelijk dat je eerst je contract moet ondertekenen en dan ook pas definitief in geschreven staat, maar ik zou maandag even bellen met het desbetreffende bureau en vragen hoe dat zit.

8. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    omdat dit bedrijf bij mijn vk vrij hoog stond aan gegeven, en idd er zitten er zoveel in de buurt.

ga ze maandag maar eens bellen

Share This Page