Joepie over 9 dagen testen rond de 15e had ik mijn eispong en ook wel gemerkt volgens mij want had best wel rugpijn die dag Vandaag zou ik dan mijn innestelingsdag hebben en ja vandaag best heel erg misselijk en last van onderin mijn buik net zelfs even een poosje op de bank gaan liggen kan soms ook niet eens normaal zitten is best gevoelig ook tepels doen wat pijn .. hebben meer meiden dit gehad
Heel herkenbaar, ik had dit ook na mijn eisprong. Nu hoeft dit niks te betekenen maar in mijn geval was het inderdaad raak! Heel veel succes, zal voor je duimen.
pfff hier vanacht alles onder lopen spugen en vandaag verder ook niet echt lekekr steeds misselijk Ook mijn dochtertje is nu ziek steeds overgeven dus gata goed hier .. Arme kereltje moet alles steeds schoonmaken
nou hier gelukkig de hele dag niet hoeven overgeven meer wel wat misselijk en veel geslapen wel heel veel last van tepels wow
Ja geen idee precies eigenlijk moet wel zeggen dat is met iris ook precies liep met de banner en als ik dan de banner geloof is de innesteling al geweest op 20 nov ...
nou het lijkt mij erg vroeg..heb je bv gegeven ofzo...want ik ben nu sinds 4 maanden gestopt en heb nog soms dat ik er vloeistof uit krijg... We lopen bijna gelijk..nog even en dan mogen we testen...heb je nog andere klachtjes?
Ik heb met bv gegeven maar dat is al een heel poos terug heb maar 1.5 maand bv kunnen geven wegens borstonsteking verder wel wat symtomen zoals misselijk en raar gevoel bij baarmoeder..
ahh nee dat kan er niet meer van zijn he hahaha... Nou ik voel van alles in mijn baarmoeder, steekjes en prikkeltjes. Mijn tepels zijn gevoelig maar dat had ik voor mijn ongi ook, ben erg moe...dus ben beniuewd al denk ik wel dat het nog vroeg is om iets te voelen dus het kan ne zo goed niks zijn!!!
nou ja we zien wel wachten maar geduldig af tot we kunnen testen toch ... Dat lijkt me het beste hier ook best wel moe en ja voel ook wel wat gekke dingen in mijn baarmoeder maar goed even afwachten nog maar hier nog tot de 29e
een test is het enige wat je echt uitsluitsel kan geven.... Nog even geduld..aah en die heb ik dus niet hahaha
gisteren ongi moeten worden maar tot vandaag gelukkig nog niks .. Vanaf de eisprong verschillende symtomen gehad zoals misselijke steekjes onder in buik , pijnlijke tepels en veel moe .. Nu vooral s,morgens als ik wakker wordt wat misselijk en soms wat steekjes onder in buik .. Heb gisteren getest en deze was negatief mischien vandaag weer testen en andders woensdag dus is nog even spannend
Je verhaal lijkt heel veel op die van mij Irisnaomi... Alleen is mijn NOD pas as zondag (banner klopt niet helemaal) Vandaag (ja ik weet het, vast veel te vroeg) getest en die was ook negatief... Nou, we wachten in spanning af... ik hoop dat je snel positief test!!!