Even een vraagje hadde jullie last van gevoelige borsten ik ben alleen erg misselijk maar geen gevoelige borsten maak me dn gelijk zorgen
geen zorgen, sommige meiden hebben helemaal geen symptomen. je bent misselijk en dat zegt al genoeg denk ik. ook heb ik de vraag aan de vk gesteld en ze zegt dat de hoeveelheid of het ontbreken van symptomen niks zegt over het verloop van de zwangerschap. probeer ervan te genieten!
Bij mis het juist andersom. Hele gevoelige borsten maar gelukkig nog geen echte misselijkheid. Ieder lichaam is anders dus iedereen reageert anders op een zwangerschap! Geen zorgen!
Het enige wat ik kan zeggen meid is: Wees blij!!! Bij mn 1e had ik ook geen gevoelige of pijnlijke borsten, maar bij deze zwangerschap, in het begin, ik kon niet fatsoenlijk liggen of een knuffel geven, bukken of iets deed verschrikkelijk veel pijn. Dus meid lekker van genieten
Hier is het ook juist andersom, wel last van gevoelige borsten en niet misselijk. Klagen moeten we niet, maar vooral genieten van het kleine wonder
Geen zorgen in maken, elke zwangerschap is anders, hoeft ook niet elk kwaaltje terug te komen. vele weten niet dat ze zwanger zijn omdat ze geen kwaaltjes hebben... proficiat!