Baah misselijk maar geen gevoelige borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door prisje22, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Even een vraagje hadde jullie last van gevoelige borsten ik ben alleen erg misselijk maar geen gevoelige borsten maak me dn gelijk zorgen

2. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    geen zorgen, sommige meiden hebben helemaal geen symptomen. je bent misselijk en dat zegt al genoeg denk ik. ook heb ik de vraag aan de vk gesteld en ze zegt dat de hoeveelheid of het ontbreken van symptomen niks zegt over het verloop van de zwangerschap. probeer ervan te genieten!

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Bij mis het juist andersom. Hele gevoelige borsten maar gelukkig nog geen echte misselijkheid. Ieder lichaam is anders dus iedereen reageert anders op een zwangerschap! Geen zorgen!

4. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Het enige wat ik kan zeggen meid is: Wees blij!!! ;)

Bij mn 1e had ik ook geen gevoelige of pijnlijke borsten, maar bij deze zwangerschap, in het begin, ik kon niet fatsoenlijk liggen of een knuffel geven, bukken of iets deed verschrikkelijk veel pijn. Dus meid lekker van genieten ;)

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    doe ik ook zeker hahaha vorige x had ik wel heel erg last van gevoelige borsten enzo dus vandaar:$

6. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het ook juist andersom, wel last van gevoelige borsten en niet misselijk. Klagen moeten we niet, maar vooral genieten van het kleine wonder

7. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Geen zorgen in maken, elke zwangerschap is anders, hoeft ook niet elk kwaaltje terug te komen. vele weten niet dat ze zwanger zijn omdat ze geen kwaaltjes hebben... proficiat!

Deel Deze Pagina