voedselvergiftiging

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mamani, Nov 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamani

Mamani Lid

Dec 2, 2007
    97
    0
    6
    Hallo,

Ik ben vorige week bij een cursus geweest en we hebben gezamelijk gegeten en die nacht ben ik erg ziek geworden, ik had erg buikpijn en diarree en de hele nacht niet kunnen slapen van de pijn en me rommelende darmen/maag, en de dag daarop was ik ook erg ziek van. Ik had de dag erna afspraak bij verloskundige en heb aan haar gevraagd dat als ik voedselvergiftiging heb gehad of dat kwaad kan voor de baby en ze zei van niet en bovendien heeft ze op me zwangerschapskaart geschreven dat het buikgriep is. Vandaag heb ik ook iemand gesproken die ook vorige week mee heeft gegeten en zij is ook behoorlijk ziek geworden van het eten, dus nu weet ik zeker dat het geen buikgriep ofzo is wat ze op heeft geschreven. Moet ik me nu gaan zorgen maken? Ik heb op internet gelezen over het bacterie listeroise en dat dat kwaad kan bij de baby. Kunt u me vertellen wat ik nu moet doen? Of maak ik mij om niks druk?
    Alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja je hebt iets gegeten dat neit helemaal goed was. Wat kan je daar ziek van zijn he!
    De kans is heel klein dat het een bemettig is met listeria maar wat je kan doen is je laten testen via de huisarts om het uit te sluiten.

Imke

Share This Page