Ha meiden, Van mezelf ben ik al niet zo'n goede drinker maar sinds een week ben ik flink misselijk en lust m'n favoriete drank (thee) niet meer. En nu heb ik echt moeite om voldoende te drinken . Verder heb ik dubbelfriss, appelsap en yoghurtdrink geprobeerd maar ook dat is helaas geen succes. Ik drink wel water maar voor mijn gevoel is het niet genoeg. Heeft iemand tips? Alvast super bedankt!
Ik had tijdens de zwangershap als ik thuis was altijd een volle fles spa blauw bij me staan en die moest ik opdrinken van mezelf (dronk ook nog 2 glazen melk erbij en 2 glazen thee) niet altijd leuk, maar wist dat ik anders hoofdpijn zou krijgen. Misschien een klein beetje siroop erbij doen, heb je toch een beetje een smaakje eraan zitten?
ik kreeg ook niet genoeg vocht binnen en de gyneceloog heeft toen tegen mij gezecht ga iets van vla of zo eten daar zit ook veel vocht in krijg je toch nog iets binnen aan vocht of veel fruit
Cola werkte bij mij heel goed, Niet te veel en niet te koud, maar je misselijkheid kan er van afzakken.
Ik ben 2 keer extreem extreem misselijk geweest met veel spugen en dus ook geen vocht binnenhouden. Het enige wat een beetje goed ging was kleine pakjes appelsap, het voorzichtig en rustig lurken aan het rietje is heel fijn als je ziek bent.
Ik drink hier ranje als ik misselijk ben (vaak dus ). Dat helpt wel enigszins. Verder zo af en toe cola. Waar ik ook achter kwam ik dat is gewone thee niet meer weg kreeg, maar aardbeienthee weer wel. Dus misschien thee met een smaakje proberen. En net als wat anderen zeggen, fruit, komkommer, vla, yoghurt. Misschien ook een tip, waterijsjes (van die goedkope, waar er 10 van in een zak zitten voor 50 cent, die je zelf nog even moet invriezen) Sterkte met je misselijkheid, ik hoop dat je er snel vanaf bent!
ik heb ook verplicht een 1 1/2 literfles water die ik moet opdrinken, ben ook altijd slechte drinker geweest, maar neem regelmatig kleine slokjes en dan kom ik er makkelijk aan! succes!
cola werkte bij mij heel goed! ik moest dan meestal snel overgeven van cola maar dan was mijn misselijkheid altijd even over en dat goot ik mij zelf vol met drinken. en dan ging het een lange tijd goed. maar nu ik dus regelmatiger eet om de 2 uur eigenlijk hoef ik niet meer over tegeven. dus misschien heb je daar wat aan? liefs
Hoi Pumba, Heel herkenbaar, ook zeer misselijk geweest vanaf wk 6/7...nu lijkt het iets minder te worden. Normaal ben ik een echte theeleut en drink ik overdags op werk water, maar nu pas sinds enkele dagen lust ik weer wat thee, water word ik nog steeds misselijk van heel gek.... Ik kreeg op een gegeven moment zo'n droogtelijntje om mijn lippen, wat voor mij een teken was dat ik onvoldoende dronk. Wat mij wel smaakte was tussendoor een opkikkertje of een cup-a-soup....maar nu zit daar ook weer zout in, dus weet ik niet of dat juist weer averechts werkt Kleine pakjes appelsap met een rietje inderdaad dronk wel erg goed weg. Sterkte ermee....pfff lastig soms he die misselijkheid
daar heb ik dus ook last van, heel vervelend, als ik dan teveel drink naar mijn gevoel dan heb ik het gevoel alsof alles weer naar boven komt
Lieve meiden, Hartstikke bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga meteen met jullie tips aan de slag; vla staat in de koelkast, fles siroop gekocht voor ranja en een fles spa blauw bij de hand. Merk dat wat vaker kleine glaasjes ook beter gaat dan 1 groot glas. En nog een nieuwe ontdekking door jou Tantan; perenijsjes! die werken ook goed! Thanks! Hoop net als jij Meryl dat het na week 12 wat gaat opknappen want het is inderdaad wel een gepuzzel af en toe ! Liefs!