Zijn dit voorweeën?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tanja77, Mar 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanja77

Tanja77 Niet meer actief

Heb bij de eerste een geplande keizersnee gehad vanwege stuit en nooit harde buiken gehad of iets. Deze keer heb ik dus allerlei dingen die helemaal nieuw zijn (en hopelijk straks een natuurlijke bavlling als sluitstuk...). Maar nu vraag ik me dus af. Heb sinds gistermiddag pijnlijke ongi-achtige krampen in mijn onderbuik, zo rond waar ze ook de ks hebben gedaan en veel harde buiken. Het komt en gaat, maar niet zo dat ik de klok erop kan zetten of zo. het voelt ook wel een beetje alsof er binnenin van alles gebeurt. Iets aan de baarmoedermond of zo? Werd er aak een beetje misselijk van, met kokhalsneigingen (sorry). Zijn dat dan de befaamde voorweeën of zijn dit 'gewoon' harde buiken?

Tanja

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Mijn klinkt het als indalingsweeen. Was je kleintje al ingedaald?

3. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Toevallig had ik dit eergister ook..
    Had er ook een topic over gestart..
    Kreeg ook ongikrampen met vlagen en was de dagen ervoor al niet zo lekker geweest, ook een beetje misselijkheid ensow..
    Iemand reageerde toen dat ik ff 2 papacetamol kon innemen en ff moest douchen..
    Toen ik dit had gedaan was het weer afgezakt, de volgende morgen had ik et weer eventjes en gister avond ook heel even..
    Ik denk dat het met het indalen heeft te maken, want mijn beeb was nog niet ingedaald namelijk..
    Als ik nu bij me schaamstreek voel, voel ik een soort balletje, dus ik denk dat het hoofdje nu naar beneden is gezakt & het getrap is nu alleen maar boven in bij mijn ribben.. Ook voel ik nu als hij goed doortrapt, alsof er van onder iets uit gaat komen haha !

En je kan altijd voor de ckerheid even je VK bellen als je het egt niet vertrouwt, als het bij meer komt zoals eergister avond, want toen voelde de krampen best ongemakkelijk aan, ga ik dat ook doen.. maar zolang het nog niet met regelmaat en egt heftig is, dan kijk ik het even aan..

Share This Page