Gisteren twee testen gedaan van Sensitest (dipstick). Op beide was een heel vaag streepje te zien. Twee weken terug enorme last van zware zere borsten en vorige week kwam er zelfs vocht uit. Nu sinds drie dagen is dit afgenomen en zijn mijn borsten weer normaal. Gisteravond kreeg ik last van krampen in mijn buik en vanochtend werd het erger. Ik ben helaas net ongesteld geworden maar ontzettende last van buikkrampen. Heb niets kunnen vinden als ik steeds naar de toilet ben geweest. Zou dit ook een miskraam kunnen zijn?
hey meid, ik denk dat je helaas een vroege miskraam hebt gehad.. dan heb je voor of net op je NOD een lichtposi test en wordt je alsnog ongesteld.. er hoef dan geen weefsel ofzo bij te zitten, maar je wordt zeg maar gewoon ongesteld, omdat het vruchtje dan net 0,5 mm is rond de 4 weken, dus merk je er eigelijk niets van.. heel veel sterkte meid liefs daantje
Is het normaal dat je ook hevige buikpijn ervan blijft hebben? Sinds gister heb ik onwijs last van krampen en komt niet van mijn darmen af. Ben vanochtend wel gewoon wezen werken.En toen viel de pijn mee. Maar zodra ik weer zit komt de pijn meteen weer terug Ik heb geen koorts maar soms wel last ineens van opvliegers :S
Een miskraam kan gepaard gaan met meer pijn dan bij een normale menstruatie, dus dat si wel normaal Neem er lekker wat voor in als de pijn je teveel is Aan de hand van je lichte testen gok ik ook dat je helaas een mk hebt gehad namelijk Zo lang je geen koorst hebt hoef je je geen zorgen te maken, je lichaam schoont alles op met je ongi nu Meis heel veel sterkte, want het is toch een verlies voor jullie!