Goededag dames Ik wil een zwangerschaps fotoshoot gaan doen nu dacht ik als ik 30 weken was.hebben jullie het ook gedaan en hoeveel weken waren jullie ik vind het persoonlijk leuk als je een buik hebt.nu heb ik die wel maar het mag natuurlijk iets duidelijker dus dan is misschien rond 32-33 weken beter . Ik weet het niet meer hebben jullie advies . Liefs
mij werd geadviseerd het rond de 34 weken te doen, en dat heb ik ook gedaan. ben er nog steeds blij mee.
Hier ook rond de 34 weken. 15 februari is onze shoot gepland. Ben benieuwd en hoop dat ik een goeie buikdag heb . De ene dag vond ik hem al mooier dan de andere ...
ik met 36 weken. Meteen in m'n verlof. Veel later durf ik niet hoor! Wij hebbe hem savonds. Van te voren boerenkool eten ofzo.. Krijg ik er mega volle buik van haha
Ik heb hem ook met 36w, had m liever net 30 gehad achteraf... sinds vorige week is mn buik helemaal onder de striae...
Heb em gedaan rond de 34 weken, maar achteraf had ik nog wel een paar weken willen wachten, vond mijn buik rond de 38 weken het mooist denk ik..
Zouden jullie mij misschien willen helpen door op mij te stemmen bij buik van de maand?? Alvast super bedankt
Ik heb hem met 36,5 week gedaan. Vond ik zelf perfect qua buik. Nadeel was wel dat ik nog wat extra kilo's was aangekomen. Die laatste weken ging dat hard.
Ik had de shoot de dag voor ik werd opgenomen in het ziekenhuis dus ook erg mazzel gehad. Mijn shoot is met 28.6 gedaan, maar ik tel niet mee..
Nou dames Ik ga zaterdag de shoot doen heb er echt heel veel zin in. Ben benieuwd wat er voor leuke mooie foto s uitkomen haha Liefs