Ik heb een cyclus die erg onregelmatig is. Het verschilt van 24 dagen tot 72, maar we proberen nu zwanger te raken alleen weet niet zo goed wanneer ik moet testen. Na de laatste zwangerschap is het nog onregelmatiger geworden dan dat het al was. Dus hoe vaak testen jullie en rond welke periode?
Jeetje wat lastig die onregelmatige cycli. Testen lijkt me dan ook lastig te bepalen. Gebruik je ovulatietesten om te zien wanneer je Ovuleert? Aan de hand daarvan zou je kunnen zien wanneer je kunt testen. Succes!
Nee gebruik ze niet. Heb namelijk een hele lichte vorm van pcos. De gyn was toendertijd verbaast dat ik nooit Hulp nodig heb gehad van hun om zwanger te worden. Vind het dus een beetje zonde om bijna 2 maanden te testen zonder te weten of er überhaupt een ei springt. Maar afgelopen maandag een test gedaan en die was omowit. Nu vandaag weer 1 gedaan en die was positief. Beetje een schok want zit nu pas op dag 38. Super leuk natuurlijk maar niet verwacht
Met zulke lange/onregelmatige cyclussen is het mss handiger om te temperaturen. Scheelt een hoop geld aan ovutesten, en je weet (achteraf) precies wanneer je ei is geweest. 14 dagen na je eisprong kun je testen (of eerder als je erge testdrang hebt )