Misselijk en maagzuur

Discussie in 'De bevalling' gestart door rianne19, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames.
    Ik heb vannacht echt een helse nacht achter de rug met voorweeen en dit ging dus samen met maagzuur waardoor ik behoorlijk wat keren heb overgegeven.
    Nu ben ik zo bang voor het echte werk! Ik ben niet eens bang voor de pijn maar dat maagzuur en overgeven kan ik echt helemaal niks mee! Is er een kans dat dit gewoon toeval was of zal dit met echte weeen ook opspelen? En wat valt hier aan te doen?

2. Aloe

Aloe Niet meer actief

Eeeeeehm ik had het wel bijn mijn oudste dat ik ineens tijdens een wee moest spugen. Meid, klinkt lullig maar als je naar een bevalling in zijn geheel kijkt dan is dit echt het laatste waar je je druk over moet maken, toch?

Heb je het bij je eerst gehad?

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Mijn eerste is geboren dmv een geplande keizersnee dus daar kan ik niet mee vergelijken.
    Ik ben benieuwd..

4. bluestar

bluestar Lid

29 jun 2012
    45
    0
    0
    Tegen maagzuur helpt bij mij een Rennie direct! Verder kan ik je er helaas geen tips bij geven over het overgeven. Dit lijkt me inderdaad niet fijn.

5. Aloe

Aloe Niet meer actief

Tip als je moet spugen vraag dan om de prullenbak want ze komen met een klein spuugbakje aanzetten en daar heb je niets aan.

Heb je angst voor het spugen?

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Misschien een geruststelling: ik heb tijdens mijn zwangerschap 9 maanden overgegeven (en dus ook reuze maagzuur), en had er op gerekend dat dat ook tijdens mijn bevalling vreselijk zou zijn. Maar ik heb alleen helemaal in het begin bij de 1e weeën overgegeven, en daarna totaal niet meer! Ook niet meer misselijk geweest ( of je gaat zo op in de weeën dat je dat niet meer merkt ;)).

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb niet persee angst voor het spugen maar ik moet al 9 maanden regelmatig overgeven dus ik hoop dat dit bij de bevalling niet zo is. Vooral omdat je je geen houding kunt geven als je zo misselijk bent en je hebt natuurlijk ook pijn van de weeen enzo.

Ik hoop dat het bij mij dan inderdaad gewoon bij een keer blijft dan is het nog wel te doen.

Deel Deze Pagina