Hoi, Ik had even een vraagje hoe je kan merken of het echte weeën zijn. Of dat het oefenweeën zijn. Ik was net met de hond aan het wandelen en kreeg een beetje pijn beneden in mijn buik. Net of je een stroomdraad beet houd. Alleen dat is al weer meer dan 3 kwartier geleden. Dus nu is mijn vraag is dat een oefening of betekend dat het straks kan gaan gebeuren?. Ik vraag het met betrekking zo dat we de hond nog op tijd naar logeeradres kunnen brengen.
Ze zeggen heel cliche een echte wee herken je wel als er dat 1 is. Ik had op de dag zelf af en toe best hevige kramp, maar zakte weg en ging ervanuit dat dit de voorweeen zouden moeten zijn. Om 1.00 snachts kwam er weer een kramp maar dan veeeel erger, toen dacht ik ja DIT moet een wee zijn Dat was ook zo
Ik heb al vreselijke krampen gehad, een hele dag, een avond en zo af en toe iets, maar ondertussen nogsteeds niet aan het bevallen.. Pffff, elk pijntje is spannend, omdat het misschien het begin van het echt werk is, ben ook heel benieuwd hoe het begint, haha!
Dank jullie wel voor de reactie's. Mar9 dan heb ik nog even te gaan want dit was het eerste pijntje wat ik tijdens de hele zwangerschap heb gehad. Maar het is inderdaad spannend want je weet niet wat je kan verwachten.
Ik weet natuurlijk niet.of je dan nog lang te gaan hebt, haha, het is voor mij ook de eerste bevalling, maar het is bij iedere bevalling anders natuurlijk. De één heeft 5 weken voorweeën, terwijl de ander het misschien één dag heeft (ofzo)... Spannend hè!
Superspannend voor jullie dames!! Ik had ook heel de zwangerschap geen pijntjes of krampen, maar toen op een dag ook krampjes, voorweeen dacht ik en toen begon het om 1. uur snachts met breken van de vliezen en tegelijk echte weeeen en om 6 uur 's Ochtends was ze er! dus nog geen 24 uur later succes met de laatste loodjes