ik ben vorige week ongesteld geweest (langer en meer dan normaal) en vanaf gister ben ik constant misselijk en moe (dit heb ik zelden). ik voel me voorderest helemaal niet ziek ofzo... zijn er dames die dit ook hebben na hun menstruatie?
hey joyce ik heb wel dat als ik voor dat ik ongy moet worden dat ik misselijk ben moe ben ik al van af me geboorte dus dat valt niet op hahahah maar kan heel goed zijn. ieder lichaam is anders als je er erg last van heb zou ik dit ook even neerleggen bij je art voor een duidelijker antwoord
Ik weet niet hoe hevig het nu was, maar ik weet van vroeger (ik denk jaar of 12/13), toen ik nog heel hevig ongesteld was dat ik me daar heel slap van kon voelen. Vooral omdat ik best veel bloed verloor toen.
hoiii, ik had net hetzelfde ...en dat bleef een lange tijd duren. bleek dat ik zwanger was . mijn menstruatie bleef gewoon verder gaan. dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap ....dus misschien eens een testje doen? grtssssss
Hee meiden, ik heb dezelfde klachten. Maar ben wel aan de pil en sinds gister overgestapt op de nuvaring. 25 juni mijn bloeding gehad maar doe duurde maar 2 dagen en voel me nu al de hele week moe en misselijk en lijkt alleen maar erger te worden. Mijn huisarts dacht ook aan zwangerschap maar we hebben niet getest aangezien ik aan de pil ben dis lijkt me sterk, tweede optie was dat ik slecht op de pil reageer vandaar dis over gestapt op de nuvaring. Maar klachten worden alleen maar erger.. Wat is zo'n vrouwenlichaam vermoeiend soms hè
hey joyce, Ik heb dit ook gehad heel raar allemaal was 10 dagen ongesteld echt nog nooit geweest. En na 5 dagen weer licht bloedverlies zit nu op dag 3 inmiddels van dat bloedverlies. Gelukkig morgen naar de gyn zowiezo al voor controle. Ik ga het dan meteen vragen want dit is echt heel raar. En als je een zwangerschapstest doet, je hoort wel eens meer dat vrouwen nog een keer ongesteld worden. groetjes Angel