Symptomen duiden op....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Knorretje24, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 Knorretje24, 1 jul 2012
    Laatst bewerkt: 1 jul 2012
    Hallo,

Al ruim een week heb ik allerlei symptomen die kunnen duiden op een zwangerschap, of een schijnzwangerschap :(

Komende week zou ik ongesteld moeten worden, of ja juist niet...

Vorige week heb ik 3 dagen een beetje bruin bloed verloren.

Volgende symptomen heb ik en sommige heb ik gehad:
    - misselijk, overgeven
    - buikpijn, krampen
    - heel erg moe
    - erg prikkelbaar, emotioneel
    - temperatuurverschillen
    - duidelijk smaakverschil, veel dingen krijg ik niet meer weg
    - rommelige darmen
    - brandende ogen
    - gevoelige tepels

Nu sinds vandaag wat ongi-krampjes... Heb vanmorgen een sensitest gedaan maar helaas... Maar ja, misschien nog te vroeg..

Welke symptomen hebben jullie (gehad)?

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hoi,
    Ik heb gister4 dagen voor mijn nod positief getest. Ik had precies hetzelfde opvallende symptoom als bij mijn eerste: een soort zeurderige steken in mijn lies... Voor mij echt het teken, heb ik anders nooit.... Nu maar hopen dat ik op mijn nod weer positief test...

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

O ja ik heb trouwens zowel bij de eerste als nu ook een week na ei bruine afscheiding van de innesteling denk ik (klein beetje)

4. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, dat dacht ik dus ook, allemaal dingen die ik normaal dus ook echt niet heb.. Wat gegoogled naar de dingen waar ik last van heb/had en kwam steeds op hetzelfde onderwerp uit.. Zwanger!

Ik hoop het, maar door die negatieve vrede testen word je behoorlijk onzeker! Zouden ze echt zo betrouwbaar zijn dan? Bij jou helpen ze wel als het goed is!!

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hoeveel dagen voor nod heb je getest?

6. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag rond de middag, dus 2/3 dagen voor NOD...

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik teste beide keren 4/5 dagen voor nod positief, maar ik maak denk ik snel hcg aan... Hoeveel dagen na je ei was het bloed/bruinverlies? Bij mij altijd een week erna... Ik zou zo ie zo op je nod nog eens testen en sensitiefst ken ik niet, ik raad kruidvat 2 voor 5 euro aan....

8. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij mij ook na 6 dagen bruin bloed..
    Oké, 2 voor 5 ken ik niet maar zal morgen naar even gaan shoppen bij kruidvat.
    Ik had al meer gelezen dat je moet proberen om er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar ja met al die "bijwerkingen" gaat dat best moeilijk moet ik zeggen...
    Dankjewel voor je tip!

9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Kruidvat zijn echt heel gevoelig en duidelijk, zitten er twee in een doosje voor vijf euro, echt de beste vind ik. ik ga heel hard voor je duimen dat je een positieve test krijgt! En ik ken het hoor, ik heb zelf ook geen geduld en zoek alles op :)

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    He knorretje,
    Ik zal ook heel hard vor je duimen en hopen op een mooie test.
    Maar houd er ook rekening mee dat je lijf je helaas heel erg voor de gek kan houden.
    Maar daar ga je natuurlijk niet van uit :)

11. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16

ik heb dit ook aan 4 maanden terug gehad. allerlei symptomen maar een negatieve uitslag. dit kwam door het ontpillen daar door kan je ook die symptomen krijgen

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hey Knorretje, Ik heb ook die van Sensitest gebruikt, maar wel op mijn NOD en dat werkte perfect. Misschien toch te vroeg getest hoor.

13. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    @Knorretje24: Ik weet niet of je nog aan het ontpillen bent? Maar het zouden ook de symptomen van ontpillen kunnen zijn. Ik dacht de eerste keer namelijk ook dat ik zwanger was: misselijk, zeurende buikpijn, erg moe zijn... Helaas werd ik gewoon ongesteld :(. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het wel raak mag zijn!!

14. Loxy

Loxy Lid

26 jun 2012
    56
    0
    0
    Adm. bediende
    Gent
    Ik zit nu in mijn derde ronde en ik heb ook een aantal van de symptomen. Zou dit nog ontpillen kunnen zijn? Ik heb dit bij mijn vorige rondes niet gehad.

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik heb de eerste keer in ronde 4 nota bene met een vroege test 2 dagen voor NOD negatief getest en 4 dagen later met een digitale van CB positief.
    Die symptomen klinken me toch als zwangerschapssymptomen. Het zou kunnen dat je te vroeg getest hebt...
    Duimen maar!

Liefs,
    RooDje

16. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    De vorige keer had ik iedere ronde weer klachten waarvan ik dacht dat ik zwanger was. Achteraf gezien denk ik dat het gewoon intpillen was.

Ik had ook iedere keer dat ik dacht weer iets nieuws te voelen. Bijvoorbeeld een bepaalde kramp of misselijkheid. Dan dacht ik van: dat had ik vorige maand niet, dus ik zou zwanger kunnen zijn.
    Vaak wist ik niet eens meer de klachten van de vorige keer.

Klinkt misschien heel stom, ik hou nu in een soort dagboek bij wat ik voel, zodat ik in de aankomende rondes (hopelijk komen ze niet, maar je weet het gewoon niet) mezelf niet voor de gek kan houden. Je lichaam doet rare dingen met je en zet je op een verkeerd spoor. Terwijl je natuurlijk ook gewoon zwanger kunt zijn. Ik hou het meer bij, zodat ik niet te veel ga hopen en ga focussen. Dan weet ik dat bepaalde klachten er gewoon bij horen.

17. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben ik weer...

Ja inderdaad, dat soort dagboek hou ik bij sinds ik ben gestopt met pil, 3 maanden geleden...

ik ben nog niet ongesteld geworden, het zou één deze dagen moeten gebeuren.. (of ja, juist niet!)

Hoe lang duurt het gemiddeld dan voordat je helemaal klaar bent met ontpillen?

Ik ben zo blij dat ik deze site gevonden heb! Kan ik het gewoon delen waar ik me druk om maak :)

18. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Wanneer klaar met ontpillen? Veschilt per persoon. Ik heb ergens gelezen dat het 1 maand tot een half jaar kan duren.

Wel grappig dat ik niet de enige ben die zo dagboek bijhoud.;)

19. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Welke ronde is dit? Misschien ontpillen?
    Em anders misschien wat vroeg getest.. ik duim voor je!!

Oeps nu lees ik de rest pas..
    Ik denk dat t toch wat ontregeld is allemaal..misschien was dat een voorbode van dat je menstruatie eraan komt..

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Vorige keer bij mijn zwangerschap helemaal nergens last van gehad de eerste weken. Dat kwam pas bij 6-7 weken zwanger zijn.

Deel Deze Pagina