Hooi Meiden.. kben weer terug.. Heb me er helemaal vanaf gezet en over genoeg andere dingen kunnen stressen.. ben inmiddels nu 12 maanden bezig... en hoop nu echt dat het wel raak mag zijn voor nieuwjaar.. het mooiste kerstcadeautje tog? Ik heb zoo ontzettend last van me borsten jeukerig en grotere tepelhof ook voele ze zwaar en zacht aan. heb ook soms een flinke steek in me onderbuik links! duurt een paar tellen. en slaap na me werk hele dagen..(werk snachts) nu maar afwachte.. ik heb het zover van me afgezet dat ik niet eens weet waneer ik ongesteld moet worden.. ik ben 11-11-07 voor het laatste ongesteld geweest... dus ben benieuwd..! ik wil nu wel een keertje geluk in mijn leven.. en mijn vriend ook.. Liefs kimberley
Waarom waag je niet een testje? Ik bedoel, wij hebben ook veel 'teleurstellingen' gehad, dat het steeds niet raak was, tot deze keer. Heb ook extra lang gewacht tot ik ging testen. Maar stel nou toch dat het nu wel raak is meiss
Hooi Xena.. Ik weet dat ik er een testje tegen aan kan gooie. maar ik heb het idee dat het tew vroeg is ofzo.. hoelang waren jullie bezig? En nog gefeliciteerd met jou zwangerschap gaat alles goed in je buikiej?
hey kimberly, ik zou als ik jouw was ook testen! wie weet ben je zwanger, de symptomen die je hebt zijn wel het zelfde als wwn zwangerschap! succes meissie, liefs nikky
Hooi nicky Dankjewel voor je berichtje.. geeft me goeie moed.. ga idd morgen maar een testje kopen.. Spannend jij kan over 2 dagen testen.. Zullen we samen testen dan wacht ik ook nog 2 dagen? vind ik niet erg.. vind ik wel een fijner gevoel om het samen te doen met iemand haha Dikke kus.. Liefs kimberley
Wij zijn ook dik een jaar bezig geweest, ook elke maand weer niet zwanger, dus weet wel beetje hoe je je voelt. Met het buikje gaat het goed hoor Groeit lekker, alleen dat geschop tegen me ribben aan is minder. Maar meiss, ik zou testje doen, tis al dik een maand geleden dat je voor het laatst ongi was. Ik zal voor je duimen, laat je me weten? Liefs, Xena
Wat leukk... ben blij dat het goedgaat met je.. jah dat is goed meid ik hou je op de hoogte... bedankt voor je berichtje.. En bedankt voor het duimen.. Juh Hoort me nog! Liefs kim
hey kimberley, geen dank! ja leuk idee om samen te testen! ik ga zaterdag morgen testen...als ik niet al ongi ben geworden .. zie dat jij al een tijdje bezig bent! ik dacht dat ik lang bezig was haha..ik ben vanaf april bezig! moeilijk he?die teleurstellingen?verschrikkelijk! ik wordt er ook flink onzeker door.. had deze keer echt het idee dat het raak is!had best wel wat symptomen!maar nu zijn ze een beetje weg..ben zo bang dat het niet raak is! maar goed nog even wachten! liefs nikky xxx
xena87 gefeliciteerd met je zwangerschap!hoeveel weken ben je nu zwanger? leuk man!lijkt me zo super!een kleine die in je buik groeit.. geniet lekker van je zwangerschap! liefs nikky
Hee meid Je moet niet gaan stressen dat het niet raak is.. dat gaat niet werken daar ben ik al achtergekomen na een jaar klussen en veel teleurstellingen.. wil je me anders toevoegen op msn.. dan kunnen we het over zaterdag ochtend hebben... Liefs kim NL_kimholland_NL@hotmail.com
Spannend hoor allemaal! Ik vind het ook zo zelf. Normaal zou ik nu al 3 dagen bruin bloed hebben en vandaag ongesteld geworden. Zo gaat het de afgelopen 6 maanden. En nu niks af en toe een steek in mijn buik dus ik ben ook heel zenuwachtig ik ga ook zaterdagochtend testen denk ik, ik durf ook bijna niet meer! De eerst maanden gooide ik er heel makkelijk een test tegen aan maar dat doe ik niet meer wordt steeds meer onzeker
Hooi Sjarlottuh Spannend! als er ook maar iets veranderd wat normaal niet zo is is het al stressen he hihi LAat je het even weten? xnickyx en ik gaan zaterdag ochtend ook testen.. we houden mekaar wel op de hoogte oke?.. Liefs su6 kimberley
hey, prima!haha doe je ook mee gezellig! liefs nikky je wordt idd erg onzeker ja! hoe lang ben jij al bezig?
Hoii xnikkyx ik ben nu 24 weken en 1 dag zwanger om precies te zijn. Heerlijk hoe er een klein hummeltje in je groeit idd, maar die schoppen tegen de ribben aan, is echt minder Maar ja, hoort er allemaal bij he. Suc6 met testen meiden, let me know! Liefss
Hoop echt voor jullie dat het raak is, tis echt zo leuk om mee te maken. Vooral als je je beebje voor het eerst kan zien op de echo, of voelen schoppen, hartslagje kan horen bij elke controle bij je verloskundige Duim echt voor jullie!
Hahah bedankt voor het jaloers maken nee grapje hoor meid.. ben blij dat jij het geluk wel al hebt..! Geniet ervan... We Let You know! Liefs kimberley
Een half jaar zijn wij nu bezig op zich natuurlijk helemaal niet zo lang. Maar om mij heen zijn 4 meiden binnen 2 maanden zwanger en dan ga ik natuurlijk weer denken... Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte leuk en spannend ik duim voor ons allemaal!
hahaha, ik zie ook alleen maar zwangere...niet normaal! en hoor ook idd veel meide die snel zwanger zijn! maar positief blijven meid!is het beste liefs nikky