Nuvaring/zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ylaisa271982, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben een tijdje afwezig geweest omdat ik nu mama ben van een 16maanden oude tweeling, en dus heel druk ;)
    Nu zit ik met het volgende..en voel ik weer dezelfde onzekerheid als toen ( alhoewel ik toen bewust ben gestopt met de pil en binnen een maand zwanger was )
    Ik gebruik nu sinds 4 maanden de Nuvaring, pilmoe..extreme buien etc etc..Nuvaring bevalt goed! Ik haal de ring op zaterdagochtend eruit en dinsdag of woensdag word ik ongi..heel weinig..maar prima zo! Nu heb ik deze in de 3e maand er 1 dag te laat uitgehaald dus op zondag..maar wel weer op zaterdag erin gedaan waardoor ik dus nu weer op zaterdag uitkom..en afgelopen zaterdag moest deze er weer uit. Maar nu vanmiddag had ik al een beetje bruinachtig slijm..veel te vroeg naar mijn idee..Ik maak me een beetje zorgen, alhoewel ik de kans heel klein acht..maar je leest her en der weleens wat ..Heb wel al de hele dagen krampen, dus heb het idee dat het gewoon nog niet echt doorzet. Maar..het wil toevallig dat ik zaterdag op zondag heb gedroomd dat ik zwanger was door antoconceptie heen..was er helemaal niet mee bezig, en die week ervoor er ook over gedroomd..nou ja..het zal wel. Maar zijn hier nog mensen die dit herkennen..misschien ook pilgebruikers..?
    Waarschijnlijk word ik gewoon morgen of woensdag ongesteld zoals altijd..maar ach het houdt je bezig.

2. dirtsa

dirtsa Lid

14 aug 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn vriendin is ook zwanger geworden ondanks het gebruik van de nuvaring....helaas is anticonceptie nooit 100% veilig.....

Deel Deze Pagina