Misselijk en overgeven

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Makamba, Apr 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makamba

Makamba Actief lid

Apr 26, 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    A.s. donderdag moet ik gaan menstrueren.
    Echter ben ik vanaf zondag telkens na de maaltijd, met name die in de ochtend en middag, enorm misselijk en moet dan meestal ook braken.
    Ook ruik ik ineens de koffie en de poepluier van mijn zoontje enorm goed en word hier dus ook misselijk van.
    Ook zijn mijn borsten mega en de rechter ineens groter dan de linker.

Wel heb ik al weken last van rommelende darmen en veel ontlasting, door spastische darmen.

Nu vraag ik mij dus af of bovenstaande een eventuele vroege zwangerschap zou kunne zijn of gewoon klachten behorende bij spastische darmen of een naderende menstruatie.

Logischerwijs weet ik wel dat jullie daar geen antwoord op kunnen geven maar ben zeer benieuwd of er meerderen zijn die ook al zo vroeg misselijk waren bij een zwangerschap?

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    of het bij je spastische darm past weet ik niet.. het past in ieder geval wel heel goed bij een eventuele zwangerschap.. spannend....

3. inkie86

inkie86 Bekend lid

Apr 27, 2011
    982
    6
    18
    Female
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    dat had ik ook en mijn test was gister positief!!!

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Vooral door dat ruiken klinkt het heel erg als zwanger vind ik :) Heb je al een test gedaan?

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    ff een test doen zou ik zeggen.
    Bij mij was het ook de versterkte reuk waaraan ik het al wist voordat ik een test had gedaan ;)

6. Makamba

Makamba Actief lid

Apr 26, 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor jullie reacties.
    Aangezien ik morgen zou moeten gaan menstrueren wacht ik nog even tot na het weekend met testen.
    Het voelt nog niet echt als of ik zou moeten gaan menstrueren, geen menstruatiebuikpijn, geen obstipatie (heb ik altijd vlak voor de menstruatie).
    Dus ben zeer benieuwd....
    Zal jullie op de hoogte houden.

Gefeliciteerd Inkie86! Een fijne zwangerschap toegewenst!

7. Makamba

Makamba Actief lid

Apr 26, 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag toch maar 2 testen gedaan en ja hoor knal positief!
    Heb er ook 1 van clear blue gedaan, die geeft aan 1-2 weken.
    Dus nu zo'n 4 weken zwanger. Als alles goed gaat 3 januari uitgerekend.

Behalve misselijk en menstruatiekrampen voel ik me goed, zo anders dan bij mijn zoontje. Heel verwarrend.

8. inkie86

inkie86 Bekend lid

Apr 27, 2011
    982
    6
    18
    Female
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    whoehoe gefeliciteerd:D en succes met de missselijkheid

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Gefeliciteerd!!!!

10. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan..

11. Makamba

Makamba Actief lid

Apr 26, 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel!

Voel me alleen zo onzeker omdat ik me zo anders voel dan mijn vorige zwangerschap.

Ben wel wat misselijk (overgeven hoef ik gelukkig niet meer), af en toe menstruatiekrampen en verder voel ik me (eigenlijk gelukkig maar) heel goed. Borsten zijn niet meer gespannen, alleen even op het moment waar ik normaal zou moeten menstrueren.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik enorm (hoge) koorts, enorme krampen waardoor ik elke week naar het zkh moest, enorm gespannen borsten, niet misselijk, amper kunnen lopen van de pijn al vanaf het begin, etc etc.

En ja, ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar toch word ik er onzeker van.

12. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    Wat ben ik blij voor je! Gefeliciteerd! Spannend!

Ik kwam op je berichtje terecht omdat ik ook sinds zaterdag misselijk ben. En aangezien ik dat nooit ben tenzij ik echt heel heel heel ziek ben viel het me op als apart. Vooral omdat het nogal onverwachts komt na mijn ontbijt. Behalve heel moe en weeïg voel ik me echt kiplekker.

Het zou net kunnen dat ik afgelopen vrijdag de innesteling had (vorige week zaterdag ovulatie denk ik). Maar lees op het forum dat de meeste mensen pas misselijk worden in week 6. Dus ik verwachtte het totaal nog niet, was er ook niet mee bezig.
    Ik menstrueer zaterdag pas dus het kan ook goed een loze hoop zijn, maar het het leuk om een klein vrolijk sprankje hoop te hebben :)

Ik heb nog iets raars, waar ik niet veel van heb kunnen vinden... sporadisch heel erg jeuk op een klein plekje op mijn buik, vlak bij de navel. Maar dat is te hoog om van de baarmoeder vandaan te komen toch?

Share This Page