opeens geen bolle buik meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Belindada, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Beste dames,

Ik heb ongeveer in wk 4-5 (ben nu 6 of 7 weken) een opgeblazen gevoel gehad en me buik was ook echt opgezet, nu heb ik dat echter niet meer, alleen wat later in de middag. Me borsten zijn ook minder gevoelig of ik voel ze helemaal niet en steekjes in en rond me baarmoeder heb ik niet meer. Wel voel ik me soms een klein beetje misselijk maar dat is echt met vlagen en ik hoef daarvan niet over te geven. Heb dinsdag me echo maar twijfel zo of alles nog goed is, heb geen krampen of bloedverlies gehad trouwens.

2. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Even afwachten, en niet meteen het slechtste denken hoor!

Dat is niet gezond voor je !

Groetjes

3. Jade86

Jade86 Bekend lid

Positief blijven denken meis. Is dit je eerste zwangerschap? Als het de eerste is weet je ook niet wat je moet voelen. Ik ga voor je duimen dat alles goed is dinsdag! Houd de moed erin! Liefs!

4. Belindada

Dit is mijn eerste zwangerschap dat klopt! En probeer ook zeker positief te blijven maar hoop gewoon dat anderen zich in mijn beeld herkennen dat geeft ook altijd weer iets rust!

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dit kan heel goed hoor! In het begin schommelt je buik in grootte heel erg. De ene dag had ik een buik en de andere dag was er echt compleet niets te zien!!!! Heb t/m week 10 ongikrampjes gehad soms, dit is je baarmoeder, maar dit kan ook soms helemaal niet merkbaar zijn! Borsten deden bij mij alleen maar pijn voor NOD, heel gek, na NOD soms maar wel een stuk minder! Geen bloedverlies is ook een heel goed teken natuurlijk! Maak je niet druk, kortom!...symptomen kunnen erg schommelen! Komt goed meis!!!

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi ik heb nou pcies hetzelfde als jij....heb ook ineens bijna geen klachten meer en dit maakt mij ook eg onzeker

het is mijn 6de zw.schap en heb 2 zoons hieruit....nu derde kindje dus op komst,hiervoor miskraam gehad.....
    ik weet ook wel dat iedere zw.schap anders is maar ben hier wel erg onzeker door geworden
    ik heb trouwens woensdag de 18de mijn eerste echo hhihi

7. Belindada

Ik heb dinsdag de 17de me eerste echo, vindt het echt heel spannend, vandaag trouwens wel weer wat klachten, zeurderige buik en als ik op bepaalde plekjes op me borst druk, doet het echt pijn en soms steken er doorheen

Deel Deze Pagina