Ben deze zwangerschap wel misselijk , en heb toe nu toe nog maar 2 keer moeten overgeven (afkloppen) Vraag me alleen af tot welke week ongeveer de misselijkheid aan blijft houden. Ben dr nu wel een beetje klaar mee Hou je de hele zwangerschap een honger gevoel ?
Bij mij is dat hongergevoel langzaam overgegaan in een trekgevoel. Ik vreet alles op wat er maar voor handen ligt! Ik heb dat hongergevoel nog wel als ik echt te lang gewacht heb met eten, dan word ik er helemaal misselijk van, alsof ik dagen niets gehad heb. Als het je meezit, is de misselijkheid zo rond de 12e week minder, of neemt ie helemaal af. Als je pech hebt, blijft ie.
Ik was echt heel erg misselijk en dacht dat het nooit meer over zou gaan maar rond de 15e week trok het bij mij weg gelukkig
bij mij trok het rond de 12 weken weg ongeveer. Dus het hangt af van persoon tot persoon. Groetjes, N22
Ik heb nog steeds last van misselijkheid. En honger komt en gaat. Soms een week nauwelijks trek, soms vreet ik alle kasten leeg. Weinig van te zeggen dus hoe dat bij jou zal gaan.