Ja meiden, het is echt waar! Ik zit vandaag op een roze wolk! Vandaag hebben mijn vriend en ik de babykamer verder afbehangen en helemaal schoongemaakt! Ook de kinderwagen hebben we nu helemaal in elkaar gezet en staat klaar... Nu alleen de meubeltjes nog, waarvoor ik morgen kan bellen. Heb net een tijdje in het slaapkamertje gestaan en heb hier echt van genoten. Ik kon bijna alles visualiseren, en ik voelde me ineens zo happy! Heb er nu echt zin in, en kan niet wachten tot het zover is.... *Zucht* sorry, moest het even van me afschrijven... Het is gewoon zo'n heerlijk gevoel dat het 'einde' in zicht is wat betreft de babykamer....
Lekker he meid! Ik kan me helemaal die roze wolk voorstellen. Ik heb hem ook met de regelmaat van de klok..... Dan zie ik mijn vriend die nesteldrang heeft betreffende ons nieuwe huis. Hij wil zoveel mogelijk alles klaar hebben voor als de kleine komt. Dan smelt ik helemaal weg. Ook zwijmel ik af en toe helemaal weg in de babykamer, of geniet ik van mijn bolle buik die beweegt......Ach, het gaat me allemaal veel te snel! Ga dat leven in mijn buik straks ook enorm missen hoor! Van de andere kant kan ik niet wachten tot ons meissie er is.
Fijn meid dat je dat gevoel hebt, geniet er maar lekker van. het is dus vast helemaal geworden zoals je hoopte! Je beebje is in ieder gavalk super welkom.
Het voelt inderdaad heerlijk! Kan nu al heel erg van het kamertje genieten en er staat nog helemaal niks in verder Als ik morgen bel, hoop ik dat ze die week nog kunnen komen en anders volgende week! Lekker alles afmaken!
Net baby-dump gebeld! ( moeilijk te bereiken trouwens ) en volgende week dinsdag komen eindelijk de meubeltjes! woehoe, I can't wait!