Misselijk en pijn in lies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mickey1, Feb 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mickey1

mickey1 Nieuw lid

Feb 6, 2007
    3
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik heb op 29 december 2006 een miskraam gehad, ik was toen 5 weken zwanger. :cry:
    Dinsdag 30 januari 2007 ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden na mijn miskraam.
    Daarvoor had ik al last van misselijkheid, pijn in mijn liesstreek en duizeligheid.
    Ik dacht dat ik zwanger en heb toen 3 testen gedaan, deze waren allemaal negatief, helaas. :cry:

Voor mijn miskraam was mijn cyclus altijd 28 dagen en was ik 4 dagen ongesteld, deze keer begon mijn menstruatie na 32 dagen en was ik maar 2 dagen ongesteld ( welliswaar veel bloedverlies maar korter).

Na mijn menstruatie ben ik nu nog steeds misselijk en heb ook nog steeds last van mijn lies, ook heb ik soms steken in mijn zij en onderbuik, is mijn lichaam nog aan het bijkomen van de miskraam en is dit normaal?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg,

Mickey

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi mickey,

Ook je lijf is even van slag na een miskraam, je cycles is onregelmatig, qua dagen en bloedverlies. Het heeft even zijn tijd nodif en is heel normaal!
    Je mag wel weer zwanger worden hoor, noteer de eerste dag van je laatste menstruatie, de echo sluit uit of het termijn helemaal klopt.
    liefs iMke

Share This Page