Hi peepz!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Eleonora, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo lieve mensen, mijn naam is Eleonora, ik ben 22 jaar en op het moment 27 weken zwanger van ons eerste beebje, een meisje! Vandaag de 5e afspraak bij de verloskundige gehad en alles gaat nog steeds goed, bloed laten prikken, en bah zelfs zo'n prikkie doet al zeer! Wat ben ik toch een watje... Hoe zal dat strax gaan bij de bevalling? Hebben jullie mede zwangeren dat ook, zo'n grote angst voor de bevalling? In ieder geval is deze site echt leuk, veel goeie informatie en leuk dat iedereen zo gezellig mee kletst op het forum! Veel succes iedereen!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    welkom hier Eleonora :)
    En nog gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Ik ben 8 weken zwanger en nu al bang voor de bevalling hihihi

groetjes van Kiowa

3. Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd!
    Ik zeg maar zo, bevallen is zeker geen lolletje, maar als het zó'n erg iets was, zouden alle gezinnen maar uit 1 kind bestaan ;) Enne zodra je je kleintje op je buik krijgt gelegd, ben je álles weer vergeten!

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Welkom en van harte gefeliciteerd!!

Ik moet nu ook nog niet aan de bevalling denken hoor ;)

Kus Toys

5. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom!

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Welkom Eleanora :) Wanneer ben je precies uitgerekend? Kom maar even kijken bij de november 2006 mamas.
    Groetjes Sal

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Volgens mijn banner zijn we dezelfde dag uitgerekend. Geweldig :) Nu zijn er 3 meiden op dezelfde dag :)

8. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    hihi wat gaaf dat er mensen op precies de zelfde dag zijn uitgerekend,12 november dus!Ik zal indd effe kijken bij de november 2006 mama's!Leuk man!En heel erg bedankt voor alle welkom berichtjes,lief!'Spreek' jullie gauw!

Deel Deze Pagina