Ik kreeg vanmiddag ineens pijn in mijn linkerzij en dat bleef aanhouden, dacht eerst dat het kwam doordat ik scheef gezeten had maar het blijft vaag pijn doen. Nu kreeg ik vanavond ook ineens hele erge pijn links achter mijn schaambeen Vooral al ik op sta,loop doet het behoorlijk pijn, het zijn niet echt steken maar meer een spierpijn/blauwe plek gevoel maar dan wel behoorlijk. Aangezien ik pas 5weken zwanger ben maakt dit me enigzins ongerust.., Iemand die dit herkent??
Klinkt als bandenpijn, wat jij omschrijft had ik bij 6 weekjes ook (toevallig vd week terug gelezen in mijn zwangerschapsdagboekje van toen ) Liefs, LB
Bedankt voor je reactie.. Als ik stilzit doet het niet zo'n pijn maar zodra ik beweeg;opstaan,lopen enz krijg ik echt pijnscheuten linksonder in mijn onderbuik/lies.., Ik hoop dat het onschuldig is maar voelt niet goed
Ik had het ook bij mijn eerste. Was er dan ook van overtuigd dat ik ongi zou worden, maar ze wordt volgende maand al weer 6 Zolang de pijn niet in krampen komt en met bloedverlies hoef je je geen zorgen te maken. Zo lang ik bleef zitten met een kruikje ging het idd prima, maar als ik ging lopen voelde het alsof iemand me had geschopt
Pff ja het is zo onduidelijk allemaal, wat moet je nu juist wel voelen en wat niet? Ik heb nog steeds buikpijn, nu ook rechtsonder en het gloeit ook veel. Ook bovenin mijn buik heb ik af en toe een steek maar mijn darmen zijn dan ook aardig de weg kwijt Vanmorgen met naar de wc gaan deed de druk zetten zeg maar ook echt pijn in mijn onderbuik.. Ik word er heel onzeker van, dat weet ik wel!
Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik al buikpijn. Dacht ook echt ongesteld te worden. Nu is dat weg. Heb wel nog af en toe een stekend gevoel meestal links. Maar het kunnen ook je darmen zijn want die raken ook helemaal van slag. Niet te veel zorgen maken maar genieten ! (klinkt makkelijker dan het is, ik weet het).
Ik had voor ik het wist ook van die ongesteldheidskrampen maar dit is anders, heel anders....ik hoop maar dat het gewoon spieren zijn. Ik ben ook echt een stresskip, niet echt bevorderlijk
Steken in de zij, pijn in de liezen, vreemde steekjes in je buik. Heb ze allemaal gehad, soms zijn ze er nog steeds. Don't worry. Het hoort er allemaal bij. Je moet je pas druk gaan maken als er ook bloedverlies optreedt
Dankje! Heb ook een brandend gevoel in mijn onderbuik, alleen heb dit ook in de borstkas. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het brandende gevoel op de borst een stressklacht is, aangezien ik dit eerder gehad heb. Maar is dat gevoel in de buik dan ook stress of is de pijn op de borst ook een mogelijke zwangerschapskwaal?