misselijk en te vroege menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door teigetje1, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen (soms 29 dagen). Mijn menstruatie is ook altijd 1 dag weinig, 2 dagen veel en 1 a 2 dagen weinig.

Nu zou ik eigenlijk pas zaterdag ongi moeten worden, maar nu is dat al afgelopen maandag geworden. Normaal heb ik ook nooit menstruatieklachten dan alleen ff de eerste dag. Maar ik ben nu al sinds de maandag wat misselijk (niet extreem), vooral in de avonden en in de ochtenden?

Wat zou dit kunnen zijn? Of is zou mijn cyclus gewoon verkort zijn deze keer.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    en hoe verloopt je menstruatie tot nu toe?
    niet dat ik je valse hoop wil geven, maar een bloeding die lijkt op een menstruatie (maar minder hevig) en te vroeg kan ook een pseudo menstruatie zijn of zelfs gewoon een innestelingsbloeding (zijn beide te verwarren met ongi!)
    dus tja als je t zeker wilt weten, zou ik over een paar dagen een zwschapstest doen :)
    maar het kan natuurlijk ook dat je eitje wat vroeger kwam deze maand...

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik sluit me aan bij bovenstaande reactie, over 6 dagen een testje doen (thuistest zou ingeval van zw.schap ten vroegste ong. 6d na innesteling + zijn).

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Maandag begon de menstruatie heel licht (alleen met afvegen), dinsdag was het vrij hevig en woensdag iets rustiger (wel beide dagen maandverband moeten gebruiken) en vanaf vandaag is het alleen maar inlegkruisjes.
    Het lijkt een beetje op mijn gewone menstruatie alleen minder en iets korter.
    Hahaha, wat een lekker verhaaltje zo zeg pppfff.... :)

Deel Deze Pagina