Innestelingsbloeding???

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Christiane1979, Mar 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Christiane1979

Christiane1979 Nieuw lid

Mar 16, 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraag. Ik slik de pil maar moet heel eerlijk zeggen dat ik die door omstandigheden de afgelopen maand een paar keer ben vergeten. Nu zou ik volgende week dinsdag pas moeten stoppen met de pil. Maandagavond met het naar de wc gaan had ik bij het afvegen echt heel minimaal wat bruinachtig bloed. Dus ik dacht ik word waarschijnlijk een week eerder ongesteld. Heb een inlegkruisje gebruikt vanaf dat moment maar die blijft schoon.... alleen met het afvegen heb ik heel af en toe dus wat bruinachtig bloed.
    Verder had ik de afgelopen weken wel wat vage klachten zoals rommelende darmen, oververmoeid zijn, hoofdpijn en onwijze duizeligheid maar dat deed ik een beetje af met dat het misschien de griep zou kunnen zijn......
    Nu heb ik een beetje op internet zitten kijken en las toen over een innestelingsbloeding.
    Is er misschien iemand die zich in mijn verhaal herkend en zwanger bleek of is mijn lichaam gewoon in de war.

Ondanks dat ik aan de pil ben heb ik inmiddels met mijn vriend afgesproken dat mocht ik wel zwanger zijn dat het dan welkom is!

2. Mlissa

Mlissa Actief lid

Apr 28, 2014
    219
    1
    18
    Het zou kunnen ja, even afwachten :)

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Nou het is vrij onwaarschijnlijk. Ik denk eerder dat je lichaam wat in de war is omdat je je pil af en toe bent vergeten en daarom je menstruatie wat eerder gaat doorkomen. Maar het is natuurlijk niet uitsgesloten. Maar de pil zorgt er in principe voor dat je geen eisprong hebt. Dus ik weet niet hoe vaak je hem bent vergeten. Een paar weken symptomen is echter echt onmogelijk als je het over de afgelopen maand hebt. Het zou namelijk betekenen dat je dan pas net zwanger bent, de symptomen komen van HCG aanmaak en die komen pas na innesteling dus als dat afgelopen week is kun je onmogelijk weken last hebben van symptomen. Succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad. En als je echt denkt dat het zwangerschapssymptomen zijn, dan komen die door HCG en dan zou je dat nu dus echt al op een zwangerschapstest moeten kunnen zien!
    Zo niet, dan zijn het dus geen zwangerschapssymptomen.

En je had de afgelopen WEKEN al last van symptomen? Dat is dan best wel apart, want vanaf innesteling maak je eigenlijk pas HCG aan, dus dan kun je er nog geen weken al last van hebben.....

Verder komt innestelbloed vaker niet dan wel voor. Het is niet iets wat standaard bij het ontstaan van een zwangerschap hoort! Hier nooit innestelbloed gehad bij beide zwangerschappen.

Het enige wat je antwoord kan geven, is een test.

5. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Als je stopt met de pil (misschien redelijk goed te vergelijken met onregelmatig slikken van de pil) kun je allerlei vage klachten krijgen die op zwangerschapsymptomen lijken. Om je een voorbeeld te geven: ik ben afgelopen kerst gestopt met de pil, 2 dagen ongesteld geweest. Twee weken later moe, vond alles vreemd ruiken, emotioneel, etc. Na iets meer dan 4 weken een halve dag ongesteld geweest, nog steeds vage klachten, zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. 4 weken later niet ongesteld en een hele duidelijke zwangerschapstest. Uitgaande van die laatste halve dag menstruatie zou ik nu 6,5 week zwanger zijn, ik ben afgelopen dinsdag bij de vk geweest en ben 7,5 week zwanger.
    Zo zie je dat de pil rare dingen met je kan doen en zo'n vage bloeding niet veel hoeft te zeggen..
    Succes!

Share This Page