Misselijk en vaker naar toilet

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Nina010, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    Hallo!
    De laatste 2 weken valt het mij op dat ik regelmatig misselijk ben en ook overgeef. Ook moet ik vaker naar het toilet voor de grote boodschap. Ik ben momenteel 38 weken zwanger en heb eigenlijk nooit last gehad van misselijkheid tijdens mn zwangerschap. Hoe zou dit kunnen komen in dit stadium? Is dat omdat alles beetje in de verdrukking komt door de groote van de baby? Of heeft dat een andere oorzaak. Ik dacht eerst dat het maagzuur was maar ik moet er er echt van vergeven en het is ook niet alleen sochtends ofzo. Heel wisselend. Vervelende hiervan is dat ik ook mn ijzertabletten uitspuug die er juist voor moeten zorgen dat mn ijzer wat omhoog gaat. Ik hoor graag van je. Groetjes, Nina

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Die ijzertabletten zouden de boosdoender kunnen zijn, dit ligt namelijk vrij zwaar op de maag waardoor je maag kan denken: hup alles eruit!. Om het uit te proberen zou je floradix kunnen halen dit is een kruidendrankje voor je ijzergehalte. Hoe ligt je kindje? Soms als het kindje in stuit ligt komt je maar meer inde verdrukking wat de klachten veroorzaakt. Het is ontzettend vervelend hopelijk veranderd het snel!

Imke

Share This Page