Ik voel me echt al een paar dagen niet lekker. Ik heb super hoofdpijn en als ik opsta wordt ik duizelig en voelt mijn hoofd zo zwaar.Ik voel me ook erg slap. Door de hoofdpijn wordt ik ook gelijk misselijk. Ik ben al naar de fysio geweest om mijn nek en rug los te maken, maar het lijkt niet echt te helpen.Ik ben niet van de medicijnen, maar toch een paracetamol genomen en dat verlicht maar een uurtje. Morgen moet ik naar de verloskundige, en ben benieuwd wat zij zal zeggen. Hebben jullie nog wat tips wat ik kan doen?
mschien moet je bij de vk effen je laten testen op je ijzergehalte, heb ik vorige week ook gedaan die van mij was wel goed maar moest wel appelstroop nemen op brood . ik was vorige week ook erg moe en wat rare. maar dat helpt wel en mschien moet je van rosievice met ijzer er in wat nemen,
Wat vervelend zeg! Dat kan inderdaad ijzer tekort zijn, en misschien heb je wel een te lage bloeddruk. FF de verloskundige/huisarts bellen! Sterktee!
Marijke, misschien wel een goed idee om die roosvice te nemen. Baat het niet dan schaadt het niet. Maddie, ik moet morgen naar de vk dus dan vraag ik het zeker na. Maar misschien zijn hier meiden die hetzelfde hebben of dingen herkennen en kunnen me misschien wel goede tips geven.
Kan ook zijn dat je bloeddruk wat laag is! Komt vaker voor in de periode waarin jij nu zit. Sterkte ermee, gelukkig kan je morgen naar je vk!