hoi iedereen, ben nu een goeie 7 weken ver . Voor het eerst nogal misselijk sinds de zwangerschap . Ik vind het moeilijk om eten te vinden die me smaakt . zowiezo waren er al gerechten die me opeens minder smaakten . Maar door de misselijkheid nu is de zin er ook vanaf als ik denk aan eten. Ik moet wel wat eten doorheen de dag . Dus ik denk eraan om in 5 kleine maatijden te eten ... lichtere maaltijden. soepje ...rijstwafel ...fruit ...cornflakes ...Maar verder voel ik me wat verloren nu . Hebben jullie nog ideetjes ?
Crackers iets met rijst evt lichte groenten. Vanille vla ging hier prima. Tis helaas echt uitzoeken wat gaat en wat niet
Ik had en heb er ook veel moeite mee, ik moet echt elk uur eten. Ik geef maar een beetje toe aan waar ik trek in heb en dat is heel anders als normaal appelsap, kaasbroodjes vd Hema, beschuitjes met suiker en boter, die losse pakjes met breekbare crackertjes en helaas ook vette hap. Fruit en groente kreeg ik in de ergste weken echt niet weg...
Hier weekje last gehad van erge misselijkheid. Zweerde toen bij drinkbouillion en breekcrackers.. en mini hapjes van warm eten.. Hooo voor je dat het snel over gaat..
Soep, crackers, beschuitjes, ijsjes, eierkoeken, soepstengels. Alles wat licht verteerbaar is. En goed blijven drinken.
Ben gelukkig nooit misselijk geweest maar werd wel snel queezy als ik te weinig of te laat at. Bij mij hielp zoete vanillevla (geen yoghurt, echt van die mierzoete, dikke vla), cola, kauwgom en dropjes!
nasi van de chinees bevalt me nu wel goed ... bami iets minder . crackers in huis gehaald ...die eet ik sochtends tussendoor . ik begin om 6u op mijn werk . eerste pauze is pas om 9u .
ik schrok wel van alles waar ik nu mijn neus voor optrek ...waar ik echt een misselijk gevoel bij krijg als ik alleen nog maar aan eten denk heb voor straks beschuit met wat nutella en aardbeitjes. ben benieuwd hoe ze gaan bevallen .
tzijn idd kleinere porties warm eten . die breekcrackers ook in huis gehaald . en verder cup a soup en verse soep