wanneer vruchtbaar na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by knuffeltje, May 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

Apr 12, 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Hoi,

Ik heb een miskraam gehad vorige week. Begon echt goed te vloeien donderdag 26 april en verloor 2 vruchtjes op 28 april. Daarvoor had ik alleen wat rood/bruin verlies bij afvegen. Het vloeien is gestopt op woensdag 2 mei. Donderdag een echo gehad en toen was alles mooi schoon. Nu ben ik zwanger geworden d.m.v. hormoonspuiten omdat ik van nature geen eigen cyclus heb.

Nu is mijn vraag hoelang nadat het vloeien kan er weer een eisprong optreden. Want ik weet het echt niet.

Wie weet het?

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Bij mij was het 19 dagen nadat ik het vruchtje ben verloren. Werd 11 dagen later ongesteld, dus al meteen weer redelijk regelmatig. Succes meid.

3. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,876
    2,876
    113
    Noord-Holland
    Ik heb meestal één week last van vloeien en twee weken daarna weer een eisprong, dus meteen weer regelmatig.
    Blijkbaar heb je pco? Dan is er waarschijnlijk geen pijl op te trekken.. als je het zeker wilt weten, zou ik temperaturen of een keer ovu testen gebruiken.

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb op 1-2-12 een miskraam gehad. Op 1-3-2012 had ik een positieve test in handen! Ondertussen al weer (bijna) 14 weken zwanger en alles gaat goed deze keer!
    Ik hoop dat het voor jou ook zo snel mag gaan!!!

5. hafida80

hafida80 Actief lid

Oct 17, 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 6 april een vmk gehad en op 3 mei dus bijna 4 weken later had ik een positieve ovulatietest. Nu nog afwachten of ik daadwerkelijk zwanger mag zijn.

Share This Page